Sabtu, 2 Mac 2013

Gambar Gambar Patut & Tak Patut Sekitar Ketibaan Jenazah Wira Negara Yang Mesti Rakyat Tengok..!


PM dalam PC nya membuat kenyataan bahawa...

- Dua anggota polis komando VAT 69 yang terkorban dalam insiden tembak menembak dengan kumpulan penceroboh bersenjata dari Selatan Filipina dinaikkan pangkat, demikian diumumkan Datuk Seri Najib Tun Razak.

Perdana Menteri berkata Inspektor Zulkifli Mamat, 29, dinaikkan pangkat kepada Asisten Superitendan Polis (ASP), dan Koperal Sabarudin Daud, 46, kepada Sarjan.

"Saya juga telah berbincang dengan (Timbalan Ketua Polis Negara) Tan Sri Khalid Abu Bakar bahawa sebagai pertimbangan istimewa kedua-dua perwira kita akan dinaikkan pangkat," katanya kepada pemberita selepas memberikan penghormatan terakhir kepada jenazah dua anggota itu di pangkalan Tentera Udara Diraja (TUDM) Subang dekat sini, hari ini.

Najib berkata, kerajaan dan pihak polis juga akan mempertimbangkan pemberian-pemberian yang lain, dan ia akan dimaklumkan kepada anggota keluarga Allahyarham Zulkifli dan Sabarudin, selepas proses urusan pengebumian.

"Kita tidak akan lupa jasa, budi serta pengorbanan besar yang telah dilakukan oleh kedua-dua perwira negara kita," katanya.

TAPI..DALAM KESEDIHAN TU ADA PULAK YANG KETAWA BEB..KURANG AJAR BETUL LER..! APAKAH KHALID GAGAP SUKA DAN BERGEMBIRA DENGAN KEJADIAN YANG MENIMPA KELUARGA WIRA NEGARA TERSEBUT..?


LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. Alfatihah...semoga jenazah wira2 negara dicucuri rahmat...harap keluarga arwah bersabar... tapi yg sialnya ada pula anjing yg ketawa...

    BalasPadam