Sabtu, 2 Mac 2013

Tian Chua Bukti Cina Komunis Berkeras Mahu Menjatuhkan Kuasa Melayu..!


Selagi kuasa Melayu tidak tumbang di Tanah Melayu bertuah ni..selagi itulah cina komunis Tian Chua ni akan terus berusaha untuk memperlekeh, menghina dan menumbangkannya..! TAPI itu semua mustahil InsyaAllah..! amin..!

Terbaru satu lagi episod biadap lagi kurang ajar Tian Chua komunis ni apabila menghina 2 orang wira negara yang gugur dalam mempertahan watan tercinta di Lahad Datu semalam. 

Kita masih ingat bagaimana cina komunis ni melanggar mati seorang askar Melayu pada Mei 2010 di Kota Tinggi tak berapa lama dulu, sebulan selepas itu cina komunis yang menggigit telinga anggota polis pada rusuhan 2007 telah diringankan hukuman oleh Mahkamah Tinggi dengan denda sebanyak RM2000 atau penjara dua bulan yang menyebabkan komunis gila ini kekal sebagai MP Batu.

Cina komunis jahat ini juga la yang telah memulakan pertempuran dengan pihak Polis dalam rusuhan 2007 namun diketepikan hukuman oleh Mahkamah bulan lalu. 

Cina komunis anak haram ini juga ler yang mendalangi perarakan mahasewel ke PWTC hingga menurunkan bendera YAB PM pada tahun lalu. 

Cina komunis jahanam ini juga ler yang mengaku menipu mengeluarkan gambar superimpose YAB PM bersama Razak Baginda dan Altantuya.

Setelah pelbagai sikap kurang ajar yang komunis cina ini tunjukkan kepada pasukan keselamatan ATM dan Polis serta pemimipin Melayu dan Negara, tidak cukup dengan itu cina komunis ini juga la yang membuat bising berbual, ketawa dan menghina pemimpin dan DYMM Sultan Sultan dan TYT negeri negeri dalam majlis Istiadat Pertabalan DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong pada April tahun lepas.

Ini bukti bagaimana di awalnya seekor anjing kurap jalanan yang hanya reti membuat rusuhan dengan pelbagai kerosakan telah begitu biadap melakukan pelbagai penghinaan apabia diberikan kuasa oleh kuda belang mereka. 

Nauzubillah jika komunis cina anjing kurap ini diberikan kuasa yang lebih besar pasti kerosakan dan penghinaannya kepada Bangsa Melayu, Agama Islam, Institusi Raja Raja dan macam macam lagi bakal binatang ini lakukan..! Barang dijauhkan oleh Yang Maha Berkuasa..amin!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. anak babi ni nak mampos kot, lu jangan main-main sama kita anak babi oii..lu bikin wa naik aaa...manyak cakap pula anak babi ni..lu ingat aaa ini malaysia melayu punya, bangsa lu olang mana ada masuk tentera, sebab lu lasa ini malaysia bukan negara lu. so lu jangan manyak cakap dan jangan main-main aaa...kalau lu tak mau kena sembelih lu duduk diam-diam tahan jubor lu sama itu anu war. lu faham ka cakap melayu anak babi, kalau lu faham lu duduk diam. isu keselamatan negara lu jangan politikkan...anak babi keparat, sial, bangsat, anak haram....

    BalasPadam
  2. Sial punya Cina. Lu kalinabo cibai.

    BalasPadam
  3. cantik foto sial ni bro !! kah..kah..kah..kahh macam bapak anai2 kongkiak !! kah..kah..kah..kahh

    BalasPadam