Isnin, 3 Disember 2018

PRK Rantau ~ Lawan La..!


Cerita tak guna, tembak tak kena..!
Masuk bertanding..!
Dr Streram Sinnasamy tidak merasakan Mohamad Hasan yang merupakan bekas menteri besar Negeri Sembilan selama tiga penggal sebagai seorang pemimpin yang popular di dewan undangan negeri (DUN) Rantau. 
Malah, kata Streram, timbalan presiden Umno itu tidak dapat menyelesaikan masalah penduduk setempat di kawasan itu meskipun setelah sekian lama menyandang jawatan sebagai Adun sejak 2004. 
"Saya rasa dia tak berapa popular. Dia seorang saja kata dia popular dekat DUN Rantau. Walaupun dia jadi menteri besar 15 tahun, kelengkapan di Rantau tak baik. 
"Kita (Rantau) tiada balai bomba dan perkhidmatan ambulans. Baru-baru ini ada banjir di mana ia boleh dielakkan," katanya ketika dalam sesi wawancara dengan Malaysiakini baru-baru ini.
Ini semua strategi supaya di calonkan semula..! Nampaknya dah ada persaingan sehingga dilaporkan 5 calon yang sedang di pertimbangkan oleh PKR. Itu yang kena tonjol kan telur..!
Jangan cuma tertonjol telur masin sudah ler yop..!
Ater..
Lu Fikir La Sendir..!

6 ulasan:

  1. Balai bomba tak penting. Yg penting kedai jual Todi.Baru ada kick...

    BalasPadam
  2. Si PENDATANG PAR*A BANGKAI BABI DAPeliwat ANJING ZIONIS ni - mestilah ckp. PUTAQ BELIT mc. ULAQ, MENIPU tak habis2! Itu aja kerja depa yg. tau buat!

    Tok Terkedu.

    BalasPadam
  3. Tak habis2 si PENJAJAH2/PENGGANAS2 PAR*A DAPbangkai anjing KURAP HOMO JIJIK HOMO -KULI2 puaka2 ZIONIS HOMO Freemason CIA/MOSSAD-IS(IS)rael/SOROS ni nak mengHINA/mengGERTAK/memPROVOKASI Islam/umatnya!! Boleh pula MENUDUH para pemimpin PAS sbg. ‘Pedofil‘, hanya kerana mengHARAMkan HIBURAN kat KELANTAN?!! BINATANG betul!! Tapi asyik bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita yg. diTANGKAP oleh KD* yg. dah diANJINGkan oleh si yiddin-GILA SEKS dgn. BINI Cina Hakim tu!!

    Tgk. Si BETINA SUNDAL PELACUR PAR*A HINDU BANGKAI BABI DAPanjing ni!!! UMNO-PAS mesti buat REPOT POLIS di PELBAGAI Balai Polis, sbb. MO DAJAL terbaru KD* ni ialah akan MENAHAN REMAN di setiap BALAI POLIS yg. ada REPOT POLIS ke atas mana2 PEJUANG KEMERDEKAAN Islam/Melayu kita spt. PAPA GOMO skrg. (maknanya selepas SELESAI reman di satu BALAI POLIS, diREMAN pula di BALAI POLIS lain)!! JILAKA betul si yiddinBARUA ni!!

    Itulah, dgn. bangsa Islam/Melayu aja si yiddinBANGKAI ni BERANI – tapi, dgn. PENDATANG2 PAR*A termsk. PENGGANAS2/PERUSUH2 PAR*A HINDU amat BUAS spt. BINATANG di KUIL tu, PENAKUT nak MAMPOS, bahkan diHADIAHkan pula 4000 KERAKYATAN pd. PENJAJAH2 dr. INDIA baru2 ni (ini blm. termsk. BERIBU lagi ANAK BERANAK depa dr. INDIA dan SRI LANKA – sbb. puak PENGGANAS PAR*A HINDU Tamil Eelam Sri Lanka mmg. gunakan PASSPORT PALSU India), yg. akan MERESAP msk. ATM/APM/POLIS/JPA kita!! Lihat di -

    Di - http://www.abuleman.com/2018/12/orang-islam-kelantan-pidophile-jadikan-kanak-hiburan.html

    (Tok Terkedu)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lepas tu si PENDATANG BETINA kasturiSUNDAL PELACUR PAR*A HINDU DAPeliwat ZIONIS rasis BANGKAI BABI PENAKUT tu nak gunakan alasan kononnya mengHINA/mengGERTAK ISLAM/umatnya dan PAS sbb. perkahwinan bawah umur - tapi TAK pula si BETINA PAR*A SUNDAL ni TERLALAK psl. PERKAHWINAN KANAK2 bawah 10 th. di INDIA, TANAH ASAL nenek moyang PAR*A dia, yg. mana MAJORITI adalah dr. penganut HINDU PAR*A!

      Lihat di -

      http://archive.indiaspend.com/cover-story/84-of-12-million-married-children-under-10-are-hindus-82446

      84% Of 12 Million Married Children Under 10 Are Hindus

      Devanik Saha, June 1, 2016

      (Tok Terkedu)

      Padam
  4. Anak siapalah sikedu ni? Agak3 mak ayah dia bangga ke dengan anak yang seperti ini? Dengan kurang ajar dia, dengan tak tau malu dia, dengan tak sedar diri tu siapa, mencarut, maki hamun, memfitnah sana sini macam orang yang takde pedoman. Menjadi batu api dan mencari gaduh. Ciri2 sang pengecut dan bacul. Fakta takde. Kita doakan sikedu tak rasa sakit masa mati nanti.

    BalasPadam