Ahad, 8 Januari 2012

801..Pemecatan Hassan Ali Atas Desakan Anwar & DAPig..!


“Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa.

“Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil,” katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkannya petang tadi.

Hasan (gambar) turut berkata, pihaknya akan mengadakan satu sidang media khas bagi memberi penjelasan lanjut berhubung pemecatannya dalam masa terdekat.

Dalam mesyuarat bulanan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat hari ini, parti berkenaan telah membuat keputusan sebulat suara memecat keahlian Hasan Ali sebagai anggota parti.

Keputusan itu dibuat selepas Presiden PAS membuat perbincangan dan pertimbangan lanjut.

Kemenangan bagi Anwar dan DAPig! Pemecatan Hassan Ali bukti jelas bahawa PAS dikuasai oleh Anwar Ibrahim! PAS hanya menjadi anjing peliharaan jinak puak ANwar dan DAPig!!! Tahziah PAS! Tahniah Hassan Ali kerana rantai yang membelenggu tengkok anda selama ini telah dilepaskan!!!

Buktikan kepada puak hamPAS bahawa perjuangan memartabatkan Agama, Bangsa dan Negara lebih terbuka luas selepas ini...PAS sudah gerhana! Kehancuran semakin meranap!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. pemecatan tuan hasan akidah akan membuatkan kaum bangsa pas yg buta akan celik kembali untuk menilai mana yg hak dan mana yg batil...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. apa nak dikata,pemimpin yang zalim akan disanjung,pemimpin yang menegakkan keadilan akan disisihkan demi mencapai kesenangan dunia yang semakin membusuk.

    BalasPadam