Ahad, 8 Januari 2012

Anwar & Sandiwara...Cepat La Masuk Penjara !!!















Riuh puak kuda belang pembangkang sedang menebarkan fitnah terbaru mengatakan bodyguard Anwar semasa mengiringi Wan Azizah kena racun arsenik! racun tu dikatakan dituju kepada Wan Azizah tapi bodyguard pulak yang terkena!!!


Sandiwara episod terbaru...class kau maria!!! Kita tak pernah lupa Anwar dan sandiwaranya..! Dulu masa kes liwat 1...Anwar kata dia kena suntik racun arsenik! suntik AIDS! tulang belakang patah! leher patah! konek patah! pastu break kereta kena sabotaj! kena ancam! kena ugut! cuma Anwar belum kena bunuh jer!

Sekarang dalam masa 2 hari sebelum disabitkan kesalahan meliwat Saiful timbul pulak cerita nak racun Anwar dan keluarga! Kenapa? Sebab Anwar dah begitu terdesak! program untuk menarik seberapa ramai turun merusuh pada Isnin tidak mendapat sokongan hangat dari DAPig dan hamPAS! yang ada hanya janji kosong dari sam ketot dan cikgu bard simson! Azmin pulak asyik berangan nak kumpul perusuh bagi menonjolkan diri nak jadi Peehemm! Bukan kerana Anwar!

Rakyat Malaysia yang waras dah muak la dengan lakunan demi lakunan Anwar nih! Cepat la masuk penjara! sekurang kurang aman sikit dari cerita peliwat malang ni! Negara aman tanpa Anwar!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. sekiranya pkr menang dalam pru makanya fayyad akan menjadi ketua polis negara ataupun mentera keselamatan dan mendapat anugerah tun kerana keberaniannya itu dan di dalam tinta sejarah akan wujudlah nama fayyad malaysian hero. fuyoooo.

    BalasPadam
  2. Munkin BABI nak bunuh fayyad sebab takut fayyad pulak lapor kena liwat ngan BABI

    BalasPadam
  3. marilah kita sama-sama berdoa, semoga golongan peliwat yang suka menimbulkan fitnah dan pembohongan serta mereka yg bersubahat diturunkan BALA oleh Yang Maha Esa...Amin...

    BalasPadam