Isnin, 2 Januari 2012

Faekah Buktikan Dia Pun Bergetah Berbanding Eli..!





KENYATAAN AKHBAR

RAJA PETRA PERLU BERI MAKLUMAT LANJUT DAKWAAN RASUAH


Saya terpanggil untuk memberi komen selepas membaca temubual eksklusif bekas rakan reformasi yang juga Penulis Blog, Raja Petra Kamaruddin (RPK) bersama akhbar-akhbar milik UMNO yang disiarkan semalam.

Tuduhan beliau bahawa wujud amalan rasuah di Selangor; duit kopi yang melibatkan para usahawan berbangsa Cina, adalah tuduhan serius.

Kerajaan Negeri bersedia membayar kos perjalanan RPK ke Pejabat Pentadbiran Kerajaan kerana untuk makluman RPK Kerajaan Negeri Selangor telah memperuntukkan sejumlah RM15 juta untuk membasmi rasuah dan penyalahgunaan kuasa di Negara ini khususnya di Selangor.

Itu kerja dia la..kerja perempuan ni ialah mempertahankan si gagap! kalau tak miss soru pulak! Soalnya kenapa Khalid Gagap melalui perempuan ni tak saman RPK! Saman la kalau itu fitnah! kan puak ni stim saman sana sini! mana tau boleh dapat ratus ratus juta!

Apahal pulak sampai guna duit rakyat selangor sebanyak 15 juta nak hapus rasuah! siapa pulak yang nak disogok sebanyak tu untuk menyatakan khalid berjaya hapuskan rasuah? tentu puak puak PKNS tak lapar duit banyak tu kan..! kan ke elok duit tu buat bersihkan sampah sampah yang banyak tak diangkat di Majlis Majlis Perbandaran kini?

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: