Isnin, 2 Januari 2012

Pembangkang Malaysia Sahaja!


Pembangkang di negara ini lebih gemar memfitnah daripada memainkan peranan check and balance bagi memastikan kerajaan yang dipilih rakyat melaksanakan tanggungjawab dengan baik.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, demi kepentingan politik sempit mereka, pembangkang berusaha memburukkan kerajaan dalam pelbagai isu khususnya membabitkan kenaikan harga barang dan inflasi.

Beliau berkata, usaha meruntuhkan apa yang telah dimiliki bukanlah sesuatu yang susah.

"Untuk meruntuh atau memusnahkan perpaduan dan kerjasama antara kaum amat mudah sekali tetapi untuk membinanya kita terpaksa mengambil masa yang lama dan perlu membayar dengan harga yang cukup mahal,” katanya. — BERNAMA

Itu standart pembangkang dalam negara kita..! kalau jadi pembangkang di negara maju yang lain...takde kepentingan diri! takde masa la nak ajak rakyat merusuh kerana kerja kotor sendiri!!! takde masa nak ajak mahasiswa melanggar pintu klinik!

Pembangkang negara orang bertanggungjawab! pembangkang negara initka boleh harap dan suka menajwab!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Kalau tak FITNAH mereka tak ada MODAL..sebab Modal mesti berlandaskan Fakta. Maka terpaksalah berbohong, fitnah, hasut atau apa sahaja yang keji dan dihina disisi Agama suci kita.

    BalasPadam