Rabu, 4 Januari 2012

Perusuh Pulak Beri Amaran!

PETALING JAYA, 3 Jan — Pemimpin Pakatan Rakyat hari ini berkata bersedia akan kemungkinan Datuk Seri Anwar Ibrahim disabitkan dengan tuduhan liwat yang akan diputuskan pada 9 Januari ini, menambah rancangan baru akan dilaksanakan jika ia berlaku.

“Kepimpinan Pakatan Rakyat bukan sahaja saya dan (Datuk Seri Dr Wan) Azizah (Wan Ismail) tetapi Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Lim Kit Siang telah membincangkan perkara ini... Jika saya dipenjarakan, terlibat dalam kemalangan atau ditembak, kami bersedia, perbincangkan pelbagai kemungkinan, satu, dua atau tiga senario,” katanya kepada pemberita.

Timbalan Presiden PKR Azmin Ali berkata senario itu merujuk kepada kemungkinan Mahkamah Tinggi akan mensabit kesalahan, membebaskan Anwar, sabitkan dengan jaminan atau sabitan tanpa jaminan.

Sejurus sahaja pihak Polis menerusi Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid menyatakan agar jangan ada sebarang bentuk perhimpunan dibuat pada 9 hb ini pihak pembangkang terus menjawab dengan begitu biadap sepertimana diatas.

Sebenarnya tiada lagi istilah kompromi, berlembut dan berunding nampaknya! Puak pembangkang jelas akan membuat huru hara dan bersedia melakukan rusuhan yang bakal mengancam keselamatan orang awam!

Jadi apa tunggu lagi? Mula kerja dari sekarang la Polis!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 ulasan:

  1. Menarik ...

    aku akan terus menigkuti perkembangannya ...

    yang penting, kita perlu bersiap siaga..

    bagaimana dengan anda??

    BalasPadam
  2. dunia akhir zaman, manusia mempertahankan pemimpin tak bermoral

    BalasPadam
  3. pkr adalah agen yahudi.pihak polis mestilah bertindak secara drastic.jangan gunakan cara yang berhemah dengan puak-puak munafiq yang di laknat ini.

    BalasPadam
  4. Salam, PDRM release your K9 Troopers on 9th. January. Who let the dogs out?

    BalasPadam
  5. I'am confident with PDRM. Go IGP go dont let the monkeys take the law in their hand. Rubbish!!!!!!!!!. Majlis peguam, SUHAKAM idiot. Where are the right of majority RAKYAT????????

    BalasPadam
  6. Masanya sudah tiba bagi PAS digunakan sekali lagi oleh DAP. Kit Siang bergegar-gegar membalun PAs supaya turut serta. SiPAS dayus macam budak berhingus megikut saja telunjuk Kit Siang. Sungguh memalukan...Islamlah kononnya.

    BalasPadam
  7. PAKLAH KENAPA KAU BUAT NEGARA KINI HARU BIRU...INI SEMUA API CETUSAN YG KAU NYALAKAN ATAS HAK ASASI..TP KAU SEDARI KAU DILIWAT OLEH KING JUB SEMALAYSIA..PENJENAYAH ERA KAU DI HEROKAN...UNDANG2 HANYA PERHIASAN AJA..KAU MASIH BERDIAM DIRI.. TUN M MASIH KAMI KAGUMI..KAU AMAT KAMI BENCI DAN AKAN MENYUMPAH KAU SEHINGGA KE ANAK CUCU CICIT KAMI...5 NEGERI KAU GADAIKAN ITU 1 SEJARAH...NEGERI KELAHIRAN KAU PUN KAU ERAHKAN KEPADA PARTI KAFIR HARBI...

    BalasPadam
  8. Setuju sgt dgn komen saudara diatas...

    Dunia akhir zaman :
    1) Orang tak bermoral diangkat jadi pemimpin
    2) Golongan ulamak dijatuhkan, digantikkan dgn org yg rendah akhlaknya, rendah moralnya, multu celupar, tidak ada ikhsan dan hikmah dlm berkata-kata(contoh : Mat sabu)
    3) Yg benar dikatakan palsu, fitnah, konspirasi biapun tiada bukti.
    4) Yang salah dikatakan benar biarpun, semua bukti dah ada depan mata...

    Ya allah, kau selamatkanlah bumi malaysia dari puak dan puaka ini..Hancurkan mereka (DAP dan PKR)!!!Kau satukan org melayu dan islam (UMNO/PAS)...amin...allahu akbar

    BalasPadam
  9. Tanpa NamaJan 4, 2012 04:06 PM.....AMIN!

    BalasPadam