Isnin, 2 Januari 2012

DAPig!!! Cuma 2 Ekor Jer Ke?

























Penulis blog Datuk Mohd Ariff Sabri Abdul Aziz, yang juga bekas wakil rakyat Pulau Manis dan Aspan Alias, telah dijemput untuk menyertai DAP, yang berkemungkinan besar akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang.

Ketua Pemuda DAP Anthony Loke, yang ditugaskan untuk menambah sokongan Melayu bersama anggota strategi Liew Chin Tong dan Zairil Khir Johari, mengesahkan penyertaan dua individu itu.

So what? apa masaalahnya? apa kerana 2 ekor beruk ni masuk DAPig dan mengistiharkan dirinya menentang perjuangan Melayu dan Islam UMNO goyang?

UMNO parti keramat! UMNO berpengalaman dalam mendepani petualang dan pengkhianat ! Selama ini pun ramai bekas bekas pemimpin UMNO yang lari dan menentang UMNO! tapi UMNO tetap kuat! tetap berkuasa! kerana apa? kerana perjuangan UMNO untuk Bangsa, Agama dan Negara!!!

Ramai musuh dalam selimut, duri dalam daging dan api dalam sekam yang selama ini mencari makan, kekayaan dan pangkat didalam UMNO! Apabila sudah mengecapinya! atau tidak lagi dibarisan para pemimpin, mereka yang kecewa ini bangun bangkit menentang parti yang mereka dambakan selama ini..! Ini realiti politik dan kita semua tak pelik untuk menerimanya..!

Alangkah Anwar yang pernah menjawat jawatan ke2 tertinggi didalam UMNO dan Kerajaan pun boleh menikam dan menentang UMNO lagikan la si kucing kurap yang tak banyak mana pun UMNO untung dengan adanya malah tak pulak kurang dengan ketiadaannya..! Ada tak nambah! takde tak kurang!

UMNO tetap kuat dan memerintah negara ini InsyaAllah!!! Allah hanya merelakan mereka yang ikhlas sahaja yang akan terus berjuang didalam parti keramat ini!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. UMNo parti keramat? Atau parti keparat! UmNo kuat bukan kerana umNO kuat tapi kerana umNO berkuasa keatas semua agensi kerajaan Dan berkuasa menipu rakyat. Parti perasuah Yang sudah busuk sampai ke usus (itu kata pemimpin agung umNO Dr M).

    BalasPadam
  2. Tanpa nama..ape ko sakit hati sangat kat umno ni..?? ko dah ambik bantuan 500 ke belum? kalau sudah tolong senyapkan mulut ye..nanti kami kata ko makan duit haram( orang PAS kata duit umno kan haram) tapi depa sapu jugak..hahaha

    BalasPadam