Rabu, 4 Januari 2012

Bila Khalid Gagap Mengaku Bodoh..!


Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mendakwa wujud usaha untuk mensabotaj kerajaan negeri berhubung kutipan sampah di kawasan perumahan.

Abdul Khalid percaya ia diselaras dengan baik oleh sesetengah pihak dan kerajaan negeri mempunyai bukti yang mencukupi berhubung tindakan sedemikian.

"Sebagai contoh, satu senario apabila pihak berkuasa datang dan membersihkan kawasan sampah terbabit, dalam tempoh beberapa jam pihak ini akan memunggah sampah secukupnya untuk mengisi sebuah lori.

Apa ke bodoh punya Menteri Besar? main jawab jer la..! paling senang menyalahkan mana mana pihak! kali ni ada orang sabotaj! esok agaknya ada orang nak bom!

Yang membuatkan Khalid gagap ni lebih terserlah kebodohannya ialah bila dia kata jika pihak berkuasa datang maka dalam 1 jam settle masaalah..! memang lah kalau pihak enforcement buat kerja! pihak PBT mendengar rungutan dan turun ke lapangan!

Pihak kontraktor yang gagal menjalankan tanggungajawab sebab pihak PBT tak buat kerja! PBT tak buat kerja sebab EXCO yang diamanahkan untuk mempastikan seluruh PBT berjalan lancar tak ambil peduli! EXCO tak ambil peduli sebab MB bangang! tergagap gagap bila di sua tetek! Bila nak selesai masaalah rakyat?

Jadi jawab yang paling senang ialah menyalahkan orang lain...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. KHALID MCM LEMBU BEB..LEMBU NAK KENE SEBAT BARU NAK GERAK..HAA JOM RAMAI2 KASI SEBAT MONTOT DIA SAMPAI LEBAM KEHKEHKEH

    BalasPadam