Ahad, 8 Januari 2012

Hj Hadi Bengang...Selar Anwar!


Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang (gambar) menegaskan, apa yang penting sekarang untuk semua ialah memenangkan Pakatan Rakyat dalam Pilihan raya Umum ke 13 dan bukannya berbincang mengenai siapa menjadi Perdana Menteri.

Dalam satu posting di Facebook pagi ini, Abdul Hadi berkata soal menjadi Perdana Menteri ialah ketentuan Allah.

“Apa yang penting kita mesti menangkan dulu PR dalam pilihan raya ke 13, soal siapa menjadi PM tidak penting, yang penting negara kita selamat, segalanya ketentuan Allah,” kata beliau.

Sifirnya mudah! Logiknya kalau Anwar kedalam...tinggal Kit Sial dan Hj Hadi la yang bakal mengemudi Pakatan Haram! Sekor kolop tak sunat...yang secara amalannya tidak akan boleh menjawat jawatan PM! Jadi yang tinggal si hadi dungu la patutnya nama yang dijual sebagai bakal Pee heemm..

Tapi si Peliwat tak namakan Hadi! Peliwat tahu jika Hadi dinamakan ianya akan mengundang murka tuhan DAPig! dan dalam angannya jugak kalau Hadi dah duduk kerusi tu tentu dia takkan lepaskan Anwar dari penjara! Sebab? sebab Hadi tahu yang Anwar memang bersalah! memang meliwat! memang melakukan Jenayah!!!

Itu yang pakwe babiga ni hangiiinnn satu badan! Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan