Sabtu, 9 Mac 2013

Iblis Keluarkan Perintah...Setan Makan Mentah Mentah...!



Pernah nampak setan? kalau tak perah nampak dan berani nak melihat wajahnya...cuba tengok wajah di atas tu..tapi oopppsss..! itu bukan muka setan..! ITU MUKA BAPAK SETAN..! si IBLIS 

Kali ni iblis melalui setan setannya pun cuba untuk sekian kalinya menyesatkan anak adam. Usaha menyesatkan yang terbaru ialah dengan menggunkan lidah setan yang berada di luar untuk dijadikan wirid setan didalam kandang mereka!

Katanya...


Kenapa kita kata setan dan iblis? sebab modus operandinya sama! iaitu menyesatkan manusia dari kebenaran dengan menjanjikan kesesatan sebagai kebenaran. Cakap mudah ialah menukar kebenaran kepada kesesatan dan menukar kesesatan kepada kebenaran..! Hakikat syurga dikatakan neraka sementara neraka dikatakan syurga..!


Oleh kerana dah terperangkap..! rancangan Anwar untuk menghuruharakan negara tidak dapat ditunaikan oleh tentera upahan @ lanun Sulu. Maka ditukarnya strategi dengan menabur fitnah. Yang kelakarnya ialah fitnah yang mereka tabur ialah janji dan harapan sebenar mereka..!

Mereka yang merancang dengan Misuari, membayar USD600 kepada setiap lanun dan keluarga dengan memberikan harpan dan berita palsu kepada pasukan lanun. Antara harapannya ialah menjanjikan tanah iaitu hak palsu lanun lanun pengganas ke atas Sabah. Dibantu dengan Setan buah pinggang di Manila dan sekutunya Misuari, maka Bapak setan pun meniupkan wisel tanda bermulanya operasi sesat kerana waktu yang paling sesuai ialah waktu yang paling hampir dengan saat PRU13. Sekarang..!!!

Bila dah sangkut..! bila dah gagal..! bila dah terpijak taik..! maka u-turn macam bapak sepol!!! maka pusing dengan tidak menjawab soalan - u ulang..! i saman! maka anjurkan beberapa lagi fitnah bagi makanan kuda belang kerana majoriti rakyat sudah lama menolak dan muak dengan budaya politik bangsat yang dibawa oleh Anwar ini.


Kita semua tak lupa bagaimana Mahfuz menunjukkan kebodohannya dengan mereka cipta surat palsu yang kononnya dikeluarkan oleh pihak Jabatan Pendaftaran berkenaan dengan pemberian IC biru kepada warga asing..! Cipta surat, cipta fitnah lepas tu suruh kerajaan jawab..! nak jawab apa? benda fitnah..! benda tak wujud..!

Sekarang ni sama ler kerja sam terkencing diseluar tu dengan kerja mampozz..warna tipu jer berbeza, isinya tetap tipu yang nyata..!!!

Lu Fikr La Sendiri!!!


2 ulasan:

  1. Bg sY ANUwar DAJJAL kecil yg di utuskan utk memecahbelah umat Islam di Malaysia...dgn mmbawa fitnah DAJJALnya yg tanpa sempadan, tawaran kemewahan utk sapa yg menyokong dia di iringi dgn janji bulan bintang....

    Bg yg dah termakan hasutan dajjal dan kroninya syaitan dan iblis..langsong dah xnampak kebenaran wlpon dah terbongkar sana sini...

    BalasPadam
  2. selagi Iblis ni masih bebas, selagi itulah negara ini tidak aman...dia akan terus berbohong, memfitnah, membontot, menyesatkan manusia...hanya mereka yg lemah iman je yg mudah terpedaya dgn segala pendustaan Iblis ni... sedangkan org yg ngaku ulama pun boleh terpedaya...

    BalasPadam