Ahad, 31 Mac 2013

Nik Najis Mengekalkan ADUN Berzina Sebagai Calon..!


Nampaknya Nik Najis sudah terjerat..! nak dibuang ADUN Selising ni maknanya dia 'confirm' kan yang ADUN ni berzina dengan bini orang di gerabak keretapi. Tapi bila dia umumkan nama Saiful Bahrin ni semalam maka berdedai ler para bloggers pembangkang yang mengeluh kesah.

Contoh macam kenyataan dibawah ni..

Semalam di hadapan lebih 10,000 orang yang menghadiri upacara pecah tanah untuk pembinaan Stadium Red Warriorsstadium baru Kelantan di Bukit Merbau, Pasir Puteh, Tokguru Nik Abdul Aziz Nik Mat telah mengumumkan Saiful Bahrin akan diberikan peluang bertanding sekali lagi di Dun Selising.

Siaful Baharin harus merasa besyukur atas pengumuman itu kerana beliau seolah-olah diistimewakan oleh Tokguru Nik Aziz. Saifu Baharin sendiri mungkin terperagah dan tidak mempercayai dengan pengumuman itu.

Dalam saat orang melihat beliau sudah pasti akan disingkirkan dari menjadi calon tiba-tiba namanya menjadi nama terawal diumumkan akan diturunkan sebagai calon. 

Puak hamPAS Kelantan sendiri nampaknya terkejut beruk dengan kenyataan tua kutuk Nik Najis tu...namun ada lagi huraian para blogger ni, antaranya...

Dalam pada itu seperti saya katakan diawal tadi, pengumuman nama Saiful Baharin sebagai calon itu ia mungkin bersifat sementara sahaja? Saya percaya kalau ada bukti-bukti yang boleh menyakinkan Tokguru Nik Aziz terhadap tuduhan ke atas Saiful Baharin itu menyebabkan pengumuman itu boleh ditarik balik, Saiful Bahrin akan digugurkan sebagai calon kerana ia menjadi libialiti kepada PAS

WAKAKAKA...Nampak tak yang puak harami hamPAS sendiri sebenarnya tahu, faham dan sedar bahawa si Saiful ni memang ada masaalah moral..! ada masaalah seks..! bukan punai tak naik..! tapi punai masuk sarang orang..! 

Jelas lah didalam PAS terlalu banyak berita yang cuba ditutup dan dinafikan oleh para pemimpin mereka. 

Macam Nik Najis nafi isu ini dulu, bila dia kata yang si sepol dah di maafkan..! giler ke apa? 

Bukan soal kemaafan yang biawak pas nak tahu tapi kejadian salah yang berlaku dan tindakan yang diambil oleh tok garu mereka...itu yang kuda belang hamPAS nak tahu..!

Akhirnya cerita ni sudah menjadi rahsia umum, tapi tok garu cakap mana kuda belang berani sanggah! takut tak menjamah syurga katanya..! pttuuiihh..!!!

Lu FIkir La Sendiri..!

8 ulasan:

  1. Adun Selinsing tu plk xtau malu ke!!!..Ustad Saidi sndri tngkap ko berkhalwat bersama saksi lain...ada hati gak ko nk jd calon???..Mat Salleh yg tak beriman kpd Allah SWT tu pun tau malu, sterusnya meletakn jawatan sbg Presiden USA...yang ko ni xbriman kpd Allah SWT jgk ke???..Nmpk nor haprak Parti PasPisPus nih!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Satu strategi/tindakan yg menguntungkn UMNO/BN. Sokong dia jdi calon tpi jgn undi dia.

      Padam
  2. Dalam kes Adun Selinsing ... yang lelaki ADUN PAS, yang perempuan, bini orang kuat PAS .... yang tangkap adalah suami perempuan tersebut bersama-sama ketua keselamatan PAS dan saksi-saksi lain dari kalangan orang PAS ... bila diadukan kepada Nik Aziz, boleh dimaafkan pula. Na'uzubillah min zalik...

    Ini la orang yang nak jalankan Hudud.... nak hukum pun berpilih-pilih ... kawan boleh dimaafkan dan lepas. Sebab tu sampai sekarang Allah tak benarkan PAS memerintah .... tiada keadilan ... tiada keadilan bermaksud zalim.. PAS telah menzalimi diri sendiri dan rakyat jelata... Wallahualam ...

    BalasPadam
  3. Dalam pas buat apa pun okey..nik ajis da ampunkan bukan allah sebab allah da d jual semua agama da leh pakai..

    BalasPadam
  4. ...dosa dia telah pun dihapus kira oleh ulama besar PAS....

    BalasPadam
  5. father Nicky Aciss naughty la....ooucch....

    BalasPadam
  6. Saya rasa kita kena tukar strategi lain. Isu seks dan moral ini tak memberi kesan kepada PAS, orang atas pagar pun buat tak kesah aje..orang China & India lagilah tak ambil pusing..kena sama2 fikir kaedah lain pulak..Saya geram betul bila isu video Anwar kali kedua keluar hari tu satu pejabat ketawa terbahak2???

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama 1 April 2013 - padan muka hang, naya orang lagi

    BalasPadam