Selasa, 26 Mac 2013

Saipudin Akui Video Izzah & Khalid Adalah Plan Rancangan....!


Nampaknya Saipudin Nasution sudah main dulu isu ini..! Saipudin tahu bahawa Anwar dan anaknya Izzah serta Khalid gagap bukannya mempunyai moral yang bersih, pun lebih kurang sama sahaja macam Saipudin moralnya, cuma setakat ini mungkin pudin tak minat nak buat blue film..!

Tapi bukan itu yang kita nak cerita di sini...Isunya ialah Saipudin dan pembangkang sedang menabur fitnah terhadap UMNO yang mengatakan bahawa sekiranya video Nurul dan Khalid gagap muncul selepas ini maka ianya berpunca dari UMNO. Fitnah UMNO..!

Soalnya bagaimana Saipudin boleh mendapat dan melihat rakaman perlakuan seks itu terlebih dahulu? Bagaimana pula tiba tiba Saipudin boleh mengakuinya bahawa pelaku didalam video yang dia lihat itu Nurul dan Khalid? Kenapa sekarang sedangkan katanya video itu sudah berumur juga jangka hayatnya?

Boleh kita teka kenapa sebenarnya..! Pertama pembangkang sedang menutup isu video Anwar yang begitu banyak meliwat dan membalun, maka apa jua yang tersiar dan tersebar mesti disifatkan sebagai usaha terancang UMNO.

Keduanya ialah Saipudin mungkin juga beragenda...agenda politik diri dan kumpulannya didalam PKR. Takkan Saipudin nak berketuakan Nurul Izzah yang jelas masih mentah? Saipudin juga rimas dan menyampah sama seperti anggota PKR yang lain yang meluat dengan pengaruh dan kekuasaan 3 beranak ini didalam PKR.

Saipudin juga tahu bahawa hubungan Izzah dan Azmin tidak rapat sama seperti mana dinginnya hubungan Azmin dan Khalid gagap, maka mengeluarkan isu ini seakan Saipudin sedang membuat gerak dalaman parti untuk menolak kekuasaan Anwar 3 beranak bersama sama Azmin..! Ini tidak mustahil...!

Sebab itu tindak tanduk Khalid gagap yang seperti babi dicucuk hidung hingga membenarkan penternakkan ladang babi secara besar besaran boleh kita baca sebagai adanya 'bahan' ugutan yang sentiasa menghantui Khalid gagap selama ini. 

Kalau ini benar, maka sebenarnya video seks para pemimpin pembangkang telah pun berada ditangan mereka sendiri cuma hanya menunggu masa yang sesuai untuk menjatuhkan sesama mereka. Lebih lagi kalau boleh menyorok dibelakang nama UMNO yang membuat fitnah...!

Itu ajer! takde kena mengena pun dengan UMNO..! Mereka sebenarnya kotor dan jijik, Itu sebab apa jua isu yang berbangkit ialah datang dari diri dan persekitaran kotor mereka selama ini..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar dan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim antara pemimpin PKR yang dikaitkan dengan dakwaan video seks terbaru yang mungkin dikeluarkan oleh Umno pada masa depan, dakwa Datuk Saifuddin Nasution.

Setiausaha agung PKR itu berkata, beliau sudah ditunjukkan "sedutan" dua video berasingan - video pertama didakwa aksi Nurul Izzah dan video kedua didakwa melibatkan bapanya - "dua atau tiga hari lalu".


Saifuddin mendakwa, agen Umno menggunakan video itu sebagai amaran kepadanya tetapi menurutnya PKR tidak gentar kerana isu itu kerana sudah terbiasa sejak dari dahulu lagi.


"Kita sudah menghadapi perkara itu sejak 14 tahun lalu," katanya. 


Sementara itu, Saifuddin juga dalam kenyataannya hari ini berkata, mereka menerima maklumat daripada "sumber yang boleh dipercayai" bahawa video itu dihasilkan melalui manipulasi imej digital.


Menurutnya, ia melibatkan pencantuman babak yang tidak berkaitan untuk memberi gambaran pemimpin berkenaan terbabit dalam salah laku seks.

3 ulasan:

  1. KEHKEHKEH DIN PUDURAYA SAJE FABRICATED STORY JEK TU BROO..DIA TAU KLU REPOT POLIS PSL HAL NI FUCKATAN LG HANCUSS SBB POLIS AKAN KOREK MAKLUMAT SAMPAI HABIS!..ADE TKDE DIORANG BG KLU SAMAR2 JEK...TGOK GAMBAR YG DIA BUAT PUN KITE TAU BROO...SPESIS TIAN CHUA JUGAK HUHUHUHU

    BalasPadam
  2. bro...bukan din puduraya la...sebenarnya din jerawat batu!

    BalasPadam
  3. Biasa lah tu...dalam mana mana parti mesti ada yang dengki kat member sendiri jadi pasang perangkap dan jerat kat member perkara yang mengaibkan mereka.

    Dalam UMNO pun ada ...bezanya orang UMNO sibuk bekerja, tidak ada masa untuk terlibat dalam perkara macam ini. Kalau ada pun mungkin dibayar...maruah boleh dijual beli.

    Anwar patut check dalam pakatan sendiri siapa yang nak jatuhkan puteri tersayang. Sudah tentu orang dalam punya kerja...jangan asyik salahkan UMNO.

    BalasPadam