Khamis, 28 Mac 2013

Skandal Mummy Foo - Kit Sial Akui Belum Sampai Klimaks..!


Untuk sekian kalinya apek komunis DAPig ini mempertahankan kolop lancaunya dengan kata kata mengarut. Setelah membuat keputusan menggali lubang kubur membunuh diri untuk bertanding di Gelang Patah, kali ini apek tua komunis DAPig ini muncul pula dengan sarkastiknya bagi meneruskan larian menipu diri dan partinya DAPig.

Apek komunis ni tahu bahawa dirinya dan DAPig tidak akan berjaya menang di Gelang Patah malah kerusi Parlimen Bakri yang kini disundal oleh wakil DAPig pun akan terlepas seterusnya dirampas kembali oleh Barisan Nasional. Chua Jui Meng yang pernah menjadi Ahli Parlimen Bakri semasa didalam BN pun tahu pembangkang akan gagal di Bakri.

Itu yang Chua Jui Meng bukan main mengidam kerusi Gelang Patah hingga bergaduh dengan Dr Boo, namun kehendak tuhan mereka mana boleh lawan...bila tuhan DAPig melalui father Anwar sudah membuat keputusan maka hilang la telor dan diri Jui Meng hingga sekarang tidak dapat dikesan.

Berbalik kepada apek komunis ni...tujuan dia nak bertanding adalah kerana mahu melebarkan sayap dan menanam asas DAPig di Johor. Itu usaha terancang apek komunis sejak dulu! Projek Tanjung di Penang dulu pun hingga fasa 3 dengan menang dan kalah akhirnya berjaya ditawan dengan meletakkan anaknya sebagai CM.

Tapi banyak faktor luaran lain yang menyumbang kepada kejayaan DAPig di Penang dan bukan kerana ketokohan dan minat rakyat Penang kepada DAPig tetapi angin pada waktu itu yang begitu ketara menolak kepimpinan BN terutama Gerakan di Penang.

Isunya mahu menanam batu asas..! itu ajer! selain itu dapat mengalih isu yang sedang melanda anaknya di Penang. Dengan wujudnya isu Gelang Patah maka sedikit sebanyak ada ruang la bagi Guan Eng untuk melakukan apa jua yang dia suka sama ada meraba tetek ke atau memikat pembantu pejabat kalau tak pun belajar mengelak ashtray dari terkena dahi.

Apek komunis akan terus bermadah..! apek komunis akan terus berhelah...terbaru apek ni buat kelakar dengan mengatakan...

Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang meramalkan Perlis dan Negeri Sembilan adalah dalam jangkauan Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum ke-13, sekaligus meningkatkan bilangan kerajaan negeri Pakatan daripada lima pada 2008 kepada tujuh pada 2013.

Dalam temubual eksklusif dengan akhbar berbahasa Cina, Sin Chew Daily, ahli parlimen Ipoh Timor itu menyatakan keyakinan bahawa gabungan itu boleh mengekalkan kuasanya di Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan, dan menawan semula Perak.

Dengan kemampuan untuk menawan Perlis dan Negeri Sembilan, maka beliau mendakwa harapan Pakatan untuk menawan Putrajaya adalah cerah.

Bagaimanapun, Lim (kiri) mengakui bahawa kerajaan PAS Kedah dalam keadaan yang goyah.

Walaupun begitu, Lim berkata, 'tsunami politik' pada pilihan raya umum 2008 masih belum mencapai kemuncaknya.

Teruskan la dengan repekkan ko ni pek..! Kita apa peduli..! sebab kita semua bukan batang pisang dan dungu macam kuda belang peliharaan ko orang...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. pesan arwah datuk aku....jangan pernah ada keturunan aku yg pernah atau cuba menyokong puak2 kafir terutama CINA DAP dan aku akan memastikan anak cucu cicit piyot aku menyokong parti paling RASIS di dunia ini..

    BalasPadam
  2. Betul kata Tanpa Nama 1:19. Pantang nenek moyangku pangkah ROKET. Teringat lagi kata nenek masa kecil-kecil dahulu, ROKET tu KOMUNIS!

    BalasPadam
  3. aku sokong pas. itu pon atas undi pas lawan BN india. kalau bn org melayu. aku dh pangkah dah BN. tapi aku mmg benci habis kat cina. celaka haram jadah. kat jalan raya macam tempat dia sorang. baru2 ni, kawan aku eksiden meninggal sebab kena langgar dengan kereta cina. kepala pecah. dah la tuh. lari pulak. kalau dapat kesan. nahas la kau wahai cina. ajal mmg x dapat dielakkan aku tau. tapi apsal lari. sedih aku. moga arwah ditempatkan dikalangan org beriman. amiin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaupun perkembangan semasa kelihatan sedikit berubah, harap semua orang melayu maklum, sebelum ni cina2 kapir lahanat ni sememangnya dah bulat hati akan sokong siape saja asal bukan melayu, bn..memang sah dap dan pakatun rakyat idaman mereka...bab2 berpakat ni bangsa cina memang pandai..poltik boleh tolak tepi dulu, mata sepet didulukan,..alangkah gah bangsa melayu kalu semua bersikap sedemikian...kita dipecah dan berpecah sebab politik..bukan semangat bangsa..masih belum terlewat, pastikan melayu didulukan, umno sebagai tunjang bn..pas, keadilan jgn dijadikan sandaran, jangan diberi kepercayaan...mereka maseh belum berkelayakan...Amin..

      Padam
    2. aku sokong bro.

      Padam