Sabtu, 14 Jun 2014

100 Hari MH 370 ~ Rahsia Besar Bakal Di Dedah..!


Hari ini genap 100 hari kehilangan pesawat MH370, menurut maklumat terbaru yang kami terima rupanya kejadian ini adalah satu perancangan terancang..! 

Kerja besar, kejadian besar juga memerlukan orang orang yang besar dalam melaksanakannya..! Lebih lagi kalau kerja ini kerja jahat..! kerja besar yang melibatkan banyak nyawa dan melibatkan banyak negara..! Ianya mesti dibuat seperti satu kemalangan..!

Namun kerja besar sebegini tentu melibatkan ramai orang..! ada diantara mereka yang tak berapa patuh kepada arahan 'menutup mulut'..! ada yang dah keluar dari persekongkolan manakala ada juga yang tak mampu menahan mulut untuk menceritakan kebenaran..!

Dirancang oleh orang yang diluar dengan begitu rapi dan yang didalam melakonkan babak berikutnya..! Ada pihak yang mengambil untung dari kejadian yang membunuh 239 yang menjadi mangsa berada didalam pesawat..!

Wawancara bersama Tun M tadi di bulletin utama juga ada menceritakan sedikit akan persekongkolan yang berlaku, nantikan sambungannya esok..! mungkin ada lagi 'hint' yang akan Tun M berikan..!

Tapi percaya lah bahawa kebenaran akan terbukti juga akhirnya..! pihak kami setakat ini menerima bukti lisan dan dijanjikan untuk menerima lebih banyak bukti..! ketika itu kita akan dedahkan siapa dalang diluar dan didalam yang sebenarnya..!

InsyaAllah..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Aku rasa ni kerja jahat cia dan nuaq brahim...

    BalasPadam
  2. Bila la mamat tu nk p sg buloh...rasa lambat la plk.

    BalasPadam
  3. Semua orang dah syak si peliwat tu mesti ada terlibat dalam kes ni. Dia nak jadi PM sampai macam tu sekali. Pasti Allah tak akan makbulkan cita-cita dia tu.

    BalasPadam
  4. Atau orang lain?

    BalasPadam
  5. kalau tidak masakan Tian Chua mengatakan kerajaan akan jatuh dalam masa 3 bulan...

    BalasPadam
  6. IANYA SEPERTI 911 PASTI ADA WHISTLEBLOWER YG AKAN MENDEDAHKAN KEBENARAN DGN KUASA ALLAH,911 AKHIR NYA TERBUKTI ADALAH PERANCANGAN DAN BUATAN PIHAK MOSSAD ISRAEL

    BalasPadam