Ahad, 1 Jun 2014

BN Menang Tapi DAPig Tak Kalah..!


Usaha jahat Kit Siang dan cina komunis DAPig mahu mengujikaji @ membonekakan budak muda Melayu telah gagal..!

Kit Sial dan cina komunis DAPig sebenarnya telah melakukan ujikaji yang amat berbahaya kepada Umat Islam dan bangsa Melayu terutama budak budak muda Melayu hari ini…!

Kit Sial dan cina komunis DAPig sikit sebanyak telah berjaya menghantar isyarat kepada budak budak muda Melayu bahawa menyokong dan bernaung dibawah panji DAPig adalah sesuatu yang terbaik untuk anak muda berpolitik..!

Semangat Malaysia Malaysian telah berjaya disuntik ke kepala anak anak muda Melayu..! Sikap liberal dalam kehidupan akan berjaya diterjemahkan apabila kepala anak anak muda Melayu boleh diliberalkan didalam politik..!

Berlindung disebalik perkataan Liberal tapi hakikatnya cina komunis DAPig telah berjaya membancuh satu pemikiran salah lagi sesat kepada anak muda Melayu untuk lebih chauvinist, anti Islam, anti Melayu, anti Raja Raja, anti semangat kebangsaan dan hak keistimewaan Melayu yang jelas anti perpaduan dengan meniup api perkauman dan ketegangan agama didalam negara..!

Jelasnya orang Melayu kena beringat bahawa cina komunis DAPig tidak akan sesekali mengalah dengan kekalahan yang mereka terima semalam, kita pula jangan terlalu melonjak dengan kemenangan yang bakal menyebabkan adanya wakil cina didalam kabinet tak lama lagi..!

Dari segi teori bangsa…apa pun dia menang…!

Jangan jadi bongok sangat..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. komuniti mereka termasuk para pengundi dap menang besar...syabas di atas kematangan mereka berpolitik dan kesatuan mereka yang amat kukuh atas dasar bangsa mengatasi segalanya.....

    label kepartian samada dap, mca atau gerakan tak relevan....agenda bangsa, untuk sentiasa gemilang jauh kehadapan berbanding lain, dan kesatuan anak cucu cicit - at least 3 generasi akan datang, adalah tunggak segala perjuangan...syabas sekali lagi...

    dengan seorang daripada mereka masuk kabinet, jadi menteri, lihatlah nanti...permintaan dan ganjaran yang akan diterima, akan mengalahkan 20 org menteri....kalau tak dapat, precedent waythamoorthy akan di guna pakai?

    samada mereka memang pandai...atau, sememangnya yg lain bodoh....

    tetapi yang pasti, memang mcm kadberri...memang amat maaaaaaaaanissss di luar, dan dalamnya penuh ......

    anyway, syabas dyana, you really can go this far....received that much, sgt hampir mengalahkan jentera kempen bn yg amat besar, dan 2 boss anda pun terperanjat giler, they dont expect you to get this far.....

    next GE memang problem....ulangan tsunami tu memang kita dah expect, kalini dasar agama as main theme.....

    tapi yg sgt mengerikan adalah generasi muda melayu dah jadi bubur....

    tahniah ibubapa, pendidik dan kita semua, bubur lambuk yang kita buat memang sedap.....

    BalasPadam
  2. hahaha kalah kalah la mangkuk..jangan banyak bunyik. nak jawab soalan pun tergagap gagap..kena suh kit siang cadbury jawabkan hahaha...pirahhh.. "you can go far".. hahaha statement macai2 pencuci cina lahanat.. pegi mampus la cina2 DAP ni..

    ni lagi satu mangkuk macai cina mahfuz bean cakap memang moral.. hahahahahaha what a dummy ass clown..puihhhh ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol bro memang dia mangkok!!

      Tade apa yg nak di syabaskan si Dyana Pembelot tak sadar diri tu!!!

      Yang patut di syabaskan ialah Cina yang kuat rasis yang fahaman kominis dan Melayu bodoh yang senang di kudakan oleh Cina DAP Kominis Radis tu!!

      Kalau lah kebanyakan Melayu bodoh d i luar sana berpendirian saperti Cina Babi Keling Pariah dan benggali barua DAP sudah pasti Melayu/ Bumi majoriti lenih gah dan tiga jenis bangsa DAP sialan tu tak boleh angkat muka!!

      Padam
    2. Semua akhbar mengulas kemenagan BN di muka depan kecuali The Star yang hanya mengulas di mukasurat 8.Sewaktu PRK Gelugor, The Star mengulas kekalahan BN di muka depan.Di muka depan The Star hari ini adalah berkenaan pertemuan Najib dengan PM China. Inilah bukti The Star dan MCA adalah musuh dalam selimut yang ingin melihat BN berkubur dan dikuasai cina sebab itu mereka tidak gembira bila BN menang di Teluk Intan. Dan ini menunjukkan kebodohan PM kita serta thin-thank mereka yang dibayar dengan gaji mahal.

      Padam
  3. So we have to believe that the Elections Commission (EC) has done its job well?

    The total votes in the counting was 40626 (20157/BN + 19919/DAP + 550/SPOILT)

    But earlier, the Elections Commission said that 39850 voters cast their votes on 31/5. Count in the postal votes of 392 the total number of votes cast should be 392 + 39850 = 40242.

    Where did the extra 384 votes come from?

    The EC is AGAIN letting down its credibility by being blind to such inconsistency and yet announcing the winner.

    Imagine if this was the situation if BN as trailing? Would the EC have still proceeded to announce the result?

    Can we all take it that this is how the EC will hold itself accountable for all future elections?

    Now do you all know why the EC must be accountable to parliament and not the administration of the day?

    Don't celebrate too soon!
    Get the process in order first - for the better of our generation and the future.

    As a responsible citizen, do your part to mould this great nation to be a shining model of law and order for the rest of the world.

    Arasu

    BalasPadam
  4. Bangsa Melayu mula belajar berpolitik dan merpelihatkan isyarat Melayu boleh lakukan bila-bila masa jika mahu. Syabas Umno dan Pas- Insyaallah

    BalasPadam