Khamis, 19 Jun 2014

Siapa Yang Meroyan..!


Siapa la yang meroyan memalam jumaat nih? ada yang hilang selera ke? berita yang dibawa oleh puak pembangkang pun ada dikalangan kita mempercayainya..! Berita dari orang fasik beb…takkan tak reti reti lagi..!

Memang akan ada rombakan kebinet dan rombakan kali ini akan melibatkan perubahan yang 'agak' besar bukan besar kementerian tapi bertukar muka dan rupa yang terpilih rupa tentu berseri seri yang tertinggal bas tentu muka macam air liur basi..!

Cuba tanya Shahidan kenapa sekarang sebok nak bercampur club merokok di pejabat….tut..! tu? kenapa? cuba tanya Hassan Malik kenapa sekarang banyak pengumuman berjaya itu ini..? Itu cerita lain yang akan kita kupas bila sampai waktu nya sikit masa sahaja lagi..!

Yang nak disampaikan disini ialah kenapa ada orang yang semacam tertelan kapur barus bila TSM mengulas isu tersebut petang tadi..! itu pun ada ceritanya yang akan kita kongsikan selepas rombakan kabinet nanti..!

Bila? Siapa? Baca di sini

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. ROMBAK LA KUT MANA PUN SELAGI PEGUAM NEGARA YG ADA LE NI TAK DITENDANG KELUAR ,SELAGI TU MELAYU ISLAM AKAN TERUS MAKAN HATI BERULAM JANTUNG,

    BalasPadam
  2. Cuba tanya Zahid A/L hamidi
    Siapa penganas?

    BalasPadam