Isnin, 16 Januari 2012

Anwar Mengaku Kafir!













Mula mula yang bersuara ialah agent yahudi @ komunis yang memakai baju Majlis Peguam...

"Dakwaan terhadap Anwar, yang berasaskan kepada peruntukan lapuk Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hubungan seks suka sama suka antara orang dewasa suatu jenayah, tidak harus sesekali dibawa ke mahkamah,” kata Presidennya, Lim Chee Wee dalam satu kenyataan.

Selepas itu disambut dengan penuh kehangatan oleh pendokong, penyokong dan pengamal sex sonsang yang amat berpengalaman Anwar Ibrahim bahawa...

"Kami masyarakat Islam dan bukan Islam di Malaysia secara keseluruhannya percaya dan komited untuk menyokong kesucian perkahwinan antara lelaki dan wanita tetapi kami tidak harus dilihat sebagai menyusahkan dan menganggap undang-undang lapuk sebagai relevan."

Kenyataan kenyataan sonsang lagi sesat diatas pulak disokong oleh tuan garu hamPAS Nik Najis apabila mengatakan...

"Anwar ini manusia, bukan batang kayu. Dia reti malu. Bertahun-tahun surat khabar malukan dia.

"Dosa Anwar pula naik kepada dia. Jadi sekarang ini saya minta orang-orang yang memalukan Anwar Ibrahim, berhenti. Perjuangan Islam tak payah memalukan orang," katanya.

Contoh kenyataan 3 ekor haramjaddah yang jelas menentang undang undang Islam..! Kalau dah tak yakin! dah tak percaya! dan tidak mahu mengiktiraf jauh sekali mengamalkan undang undang yang terpakai kepada setiap umat Islam..apa guna jadi umat Islam? Apa makna jadi umat Islam?

Atau memang secara senyap menentang Islam! secara senyap menolak Islam! secara tak langsung secara senyap mengaku bahwa sudah keluar dari Islam!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. nik aziz adalah syaitan yang bertopengkan manusia, berserban dan berjubah dan sedang merosakkan islam.inilah dajjal

    BalasPadam
  2. Nik Aziz dan Nuar Brahim sama2 mangkuk ayun..sorang pegang kunci syurga..sorang lagi pegang mangga kunci..hahaha dua2 bingai..

    BalasPadam
  3. klu undang lapuk sodomi dah dilgal kan suatu hari nnti bagaimana plak huku hudud nak ke hukum sodomi dan hudud berjaian skali gus kah kah kah

    BalasPadam
  4. Kesimpulannya :-

    PAS TOLAK ISLAM.
    PAS JUAL ISLAM.
    PAS GADAI ISLAM.

    PAS DAN PKR DGN BANTUAN DAP -

    NAK HANCURKAN DAN LENYAPKAN ISLAM DARI BUMI MALAYSIA.

    TAKEBEER .....

    BalasPadam