Khamis, 19 Januari 2012

EXCO AGAMA..PAS Sebenarnya Berterima Kasih Kepada Khalid & DAPig


Siapa kata PAS malu? Siapa kata PAS tidak lagi dipercayai oleh tuhan DAPignya untuk menggalas jawatan EXCO Agama Islam di Selangor! Apa pulak kena mengena PAS dengan Islam dan Islam berkait dengan PAS?

PAS bukan Islam dan PAS juga bukan parti Islam! PAS hidup kerana memperalatkan Islam! PAS subur kerana menjual Islam! PAS menghina dan menolak Islam sejak dari ia ditubuhkan lagi!

Jika tidak masakan Hj Ahmad Fuad yang kalah bertanding Yang Dipertua UMNO menentang Tunku Abdul Rahman keluar dari parti keramat Melayu UMNO keluar menubuhkan PAS!


PAS ditubuh atas dasar kecewa! atas dasar marah! atas dasar dendam! dan mewujudkan perpecahan ummah! Perpecahan Umat Islam dan Bangsa Melayu yang terbesar selepas bersatunya dibawah payung UMNO dalam menuntut kemerdekaan terjadi apabila wujudnya PAS!!!

Maka apa yang nak diheran apabila PAS tidak dipertanggungjawabkan dalam menjadi EXCO yang menjaga hal ehwal Agama Islam di Selangor! PAS dan pemimpinnya sebenarnya berterima kasih kepada Khalid Gagap dan tuhan DAPig mereka kerana mengeluarkan PAS dari kemelut yang boleh merosakkan peluang politik mereka! tujuan PAS berpolitik adalah untuk mendapatkan kuasa! bukan perjuangan Agama, Bangsa dan Negara!

PAS sebenarnya lebih 'relax' dan lebih tenang selepas ini jika isu murtad, arak, judi, seks bebas, seks sonsang, kelab malam dan apa jua isu moral yang menggejala ummah di Selangor timbul dan membarah karana mereka sudah pun mendapatkan jawapan ampuh untuk menepisnya!!!

Kan ke itu yang diharap dan diperjuangkan oleh PAS sejak dulu, kini dan selamanya...bagi PAS ianya hanya politik dan kuasa...tak lebih dari itu...apa yang kita heran!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. dendam busuk pas ni telah menunjukkan yg mereka ni semua agen syaitan...
    patut pun perjuangan dilakhanat oleh ALLAH TAALA...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam