Selasa, 24 Januari 2012

Majlis Peguam...Bodoh Lagi Membodohkan !



























Majlis Peguam Malaysia menafikan dakwaan Utusan Malaysia bahawa ia menyokong kumpulan homoseksual tetapi berkata ia menyokong hak bersuara bagi “minoriti yang didiskriminasi dan ditindas disebabkan identiti seksual mereka.”

Seorang ketua biro Utusan Malaysia telah mempersoalkan mengapa Majlis Peguam “menyokong” kumpulan homoseksual dalam kalangan rakyat Malaysia, dan menggelarnya sebagai “gelombang songsang” yang semakin diterima masyarakat dunia.

Tetapi president Majlis Peguam Lim Chee Wee berkata kepada The Malaysian Insider “dakwaan Utusan langsung tidak relevan.”

Apa punya bodoh Presiden Majlis Peguam ni? Belajar tinggi tinggi dan setelah menjadi peguam makin terserlah kebodohannya! Malu betullah kita ada segolongan manusia yang konon mengaku bijak dan memahami undang undang tetapi hanyut dengan kebebalan dan kedunguan diri mereka sendiri!!!

Tak menyokong golongan homoseks tapi menyokong hak golongan homoseks bersuara!!! Bersuara atas apa? semua rakyat dalam negara ini dilindungi oleh peraturan dan Undang Undang yang termaktub didalam Perlembagaan!

Setiap warganegara juga perlu menghayati Rukun Negara yang lima! Rukun Negara yang pertama ialah kepercayaan kepada tuhan..dalam konteks negara kita Malaysia yang meletakkan Islam sebagai Agama Rasmi pasti mengiktiraf dan mengakui bahawa hubungan sejenis, hubungan seks sonsang dan lain lain perbuatan dan hubungan yang menyimpang dari adab resam, budaya dan agama adalah dilarang dan dikutuk!

Kesopanan dan kesusilaan juga menjadi teras kepada Rukun Negara yang ke lima, oleh kerananya sebarang bentuk hubungan yang lari dari kesopanan dan susila hidup berkeluarga dan bermasyarakat juga dipandang hina oleh masyarakat!

Selama ini tidak ada langsung penafian akan hak setiap insan yang bergelar rakyat Malaysia untuk hidup aman, makmur dan sejahtera dibumi bertuah ini! selagi rakyat mengamalkan cara hidup sihat dan memegang teguh adab dan budaya timur yang berpaksi kepada Agama Islam yang suci dan luhur pasti tidak akan menerima dan menemui jalan sukar hidup didalam masyarakat majmuk di negara ini.

Hanya mereka yang terkeluar dari adab, budaya, resam dan jahil serta lari meninggalkan agamanya sahaja yang tidak akan mendapat tempat untuk hidup bahagia ditengah tengah masyarakat kita. Bagi mereka ini...berhijrahlah! keluar dan tinggalkan negara ini kerana masih ada banyak lagi negara didalam dunia ini yang boleh menerima cara hidup dan seks sonsang mereka untuk terus membiak! pergi dan biakkan lah persundalan kamu semua di luar sana! Malaysia bukan bumi yang subur bagi kamu semua!!!

Majlis Peguam boleh memulakannnya...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. wrong leader to lead. Takpe, biar mereka rosak sendiri. The disease will eat them internally. Satu hari akan muncul ketua yg sebenar di antara mereka dan parasit2 ini akan di usir. Semua kena pergi Singapura utk cari makan. Just give time. Time will tell on them. Not all of them are stupid. One hero will emerge.

    BalasPadam
  2. Majlis Peguam Tak Malu28 Januari 2012 pada 8:19 PTG

    Majlis Peguam ni tak dak kerja lain mengganggu hak Asasi aku hidup tenteram dalam negara yang dahulunya harmoni dan tenteram.

    Sentiasa menafi hak Asasi yang ramai untuk kumpulan yang ciput.

    Majlis inilah yang mencabul hak Asasi rakyat dengan mengwujudkan suadana kaca bilau.

    Tak ada Majlis Peguam lagi aman Malaysia.

    Merekalah selama ini cekik duit rakyat dengan yuran2 guaman yang amat menindas.

    BalasPadam