Jumaat, 8 Mac 2013

ATM & PDRM Wajib Cari Anjing Barua Anwar Ni..!!!


Ini bukan sebarang anjing..! ini anjing barua..! Menghina anggota keselamatan yang sedang berjuang menggadai nyawa untuk mempertahankan negara..! Hanya anjing barua taraf bangsat sahaja yang tergamak berkata..

'Itu menunjukkan sama ada tentera dan polis tidak cukup cekap menembak ataupun menembak pokok supaya dapat menipu orang yang diluar kononnya “pasukan keselamatan sedang berjuang bersungguh-sungguh sehingga ke titisan darah terakhir untuk menumpaskan musuh negara”.
Dasar penjilat Anwar dan pembangkang..! pihak ATM dan PDRM wajib cari budak ni..! pihak SKMM perlu siasat siapa bangsat ni yang sebenar dan bawa anjing barua bangsat ini ke muka pengadilan..!

Baca lagi penghinaan bangsat ni di bawah..


LAMAN ini menerima banyak komen berbaur emosi dari para pengunjung yang tidak setuju dengan pandangan laman ini mengenai pembaziran yang dilakukan BN untuk menghapuskan tentera diraja Sulu yang berkampung di Kg Tandao, Lahad Datu Sabah sejak hampir sebulan dulu.
Kami bagaimanapun tidak melihat ini boleh mendatangkan ancaman kepada Pakatan Rakyat keranamajoriti besar yang memberi komen berbaur emosi itu adalah ahli UMNO dan orang yang sama(berdasarkan IP masing-masing).
Hakikatnya, setelah beberapa hari sejak serangan udara tersebut dilancarkan dan berpuluh juta wang rakyat dibakar begitu sahaja, hasilnya tidaklah seperti yang diharapkan semua orang.
Dalam sidang media semalam, Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Zahid Hamidi hanya menujukkan gambar mayat 9 tentera diraja Sulu yang terkorban dalam pertempuran dengan komando VAT69 pada Jumaat yang lepas.
Rakyat bukan mahu lihat yang itu, rakyat mahu lihat mayat-mayat atau serpihannya, hasil dari bom canggih berharga berjuta ringgit yang digugurkan jet pejuang untuk menghapuskan tentera diraja Sulu pada hari Selasa, mana dia?
Itu pun (mayat 9 orang) kurang 3 dari yang didakwa pasukan keselamatan telah dihapuskan pada hari tersebut.  Bukankah ini memalukan dan sekadar membenarkan pandangan kami bahawa penggunaan pesawat pejuang dan senjata yang canggih tempoh hari hanya membazirkan wang rakyat?
Walaupun laman ini difahamkan operasi pembersihan masih berjalan, tapi Pakatan Rakyat telah mengisytiharkan bahawa operasi ketenteraan dibawah Ops Daulat ini telah gagal sama sekali.  Alasannnya adalah seperti berikut:-
  1. Pengeboman gagal menghapuskan  ramai tentera diraja Sulu seperti yang sepatutnya.
  2. Kepungan pasukan keselamatan gagal menahan tentera diraja Sulu dari melepasinya.  Sebab itulah keluasan kawasan operasi dilebarkan kepada 10km berbanding 4 km pada hari pertama, selain lebih ramai penduduk dipindahkan.
  3. Kejayaan tentera diraja Sulu membina kubu bawah tanah untuk melarikan diri menunjukkan tempoh hampir 3 minggu untuk mengadakan rundingan, sebetulnya hanya satu taktik mengaburkan pasukan keselamatan.
Pakatan Rakyat dengan ini mendesak supaya kerajaan menjelaskan kepada rakyat, bagaimana perkara ini boleh  berlaku.  Adakah pandangan mata juruterbang tentera udara terlibat dikaburkan oleh ilmu tentera diraja Sulu ini?  Atau peralatan yang dibeli kurang berkesan (rasuah)  sehingga operasi pengeboman besar-besaran itupun gagal mencapai matlamatnya?
Jangan lupa, media Filipina melaporkan bahawa Raza Azzamudie Kiram yang mengetuai tentera diraja Sulu ini melaporkan kepada abangnya Sultan Jamalul Kiram III pada Selasa bahawa pengeboman yang dilakukan jet pejuang TUDM, tersasar 1 km dari kawasan tenteranya berada.

Perang propaganda UMNO
BN perlu jawab semua dakwaan ini kerana banyak wang rakyat telah dibelanjakan untuk hasil yang tidak seberapa, atau tidak ada hasil sama sekali!!
Sumber suarapakatanrakyat.com di kawasan operasi memaklumkan, bunyi tembak menembak masih kedengaran, tapi sejak semalam tidak ada mayat tentera diraja Sulu yang dibawa keluar setakat ini, walaupun Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar memaklumkan beberapa tentera diraja Sulu ini telah terkorban dalam kejadian tersebut.
Itu menunjukkan sama ada tentera dan polis tidak cukup cekap menembak ataupun menembak pokok supaya dapat menipu orang yang diluar kononnya “pasukan keselamatan sedang berjuang bersungguh-sungguh sehingga ke titisan darah terakhir untuk menumpaskan musuh negara”.
Hahaha..Lucu rasanya menulis ayat terakhir itu.
BN perlu ingat, tak semua orang bodoh.
Bangsat ni ingat kalau bom yang meletop boleh jumpa lagi mayat ke? mungkin anjing barua bangsat ni boleh kita jadikan contoh bagaimana bom dari jet pejuang menghancurkan manusia..!
Lu FIkir La Sendiri!!!
sumber blog anjing bangsat barua ni..

4 ulasan:

  1. ekekkeke.....anging peliharaan kapral tu yg bercakap kuttt......

    BalasPadam
  2. anjing pakai serban? biar betul bro! ni anjing ugama ape?

    BalasPadam
  3. 'pakar forensik' pas itu memang BODOH. tak serik2 nak cari point untuk fitnah polis.

    1. bukan ke nur misuari dah bagitahu ada pengikut dia yg datang sabah walaupun bukan atas arahan dia? dorang tu lengkap bersenjata dan pakaian tentera..tak tengok ke gambar2 pengawal nur misuari tu?

    2. awal2 dulu pun rakyat sabah bagitahu ada orang sulu bersenjata berpakaian celoreng masuk sabah..bukannya pakai singlet cap pagoda je..

    3. jika polis malaysia yg terkorban, sudah tentu waris akan dimaklumkan..setakat ini, Alhamdulillah, takde lagi waris2 menuntut kecuali 8 orang perwira kita yang terkorban itu..

    kesimpulannya pas memang bodoh!!!

    BalasPadam
  4. Punyer berbakul2 penghinaan thdp PDRM dan ATM kite serta kjaan masih ada lagi ke yg nak mnyokong pakatan haramJADAH ini?...

    Ketika negara esp di Sabah /Lahad Datu betol2 mnghadapi saat2 getir ini apa sumbangan puak pembangang kpd pendudok Sabah ataupon pada negara?..yg ada cume tohmahan serta cacian dan perlekehan setiap tindak tanduk yg kjaan buat ....langsong xmncerminkan sikap PATRIOTIK dlm diri sekor2 makhlok pembangang neh...

    Agaknya kalo negra didlm genggaman mrk nyawa dan kepentingan rakyat langsong di tolak ketepi..yg penting kroni dan poket mrk...negara tergadai hancur berkecai pon lantakla....mmg puak pakatan haram JADAH...

    BalasPadam