Rabu, 6 Mac 2013

PLAN GAGAL..! Anwar Marah Dan Dimarahi..!


Bagi Anwar hidup dan matinya hanya lah kerana nafsu..! nafsu untuk dirinya yang mengidamkan jawatan Piieemm dan nafsu tuhan politiknya Israel musuh Islam yang mahu menguasai bumi ini.

Bagi Anwar apabila berjaya mencucuk hidung dan ponggong Lajim lembu, tentunya selepas itu berduyun duyun lagi lembu akan turut serta meragut hasil didalam kandang yang telah Anwar sediakan namun rupanya tidak berlaku...! 

Pemimpin UMNO & Komponen BN Sabah yang lain tidak terpanggil dengan hasutan dan dakyah lembu Lajim..Lajim hanya sekadar lembu pawah yang tidak lagi boleh dibawa ke ladang..Lajim sekadar lembu yang penuh dengan sakit kuku dan mulut, bukan sahaja tidak mendapat sambutan malah kehadiran Lajim pulak dihindari oleh khalayak.

Ini menyebabkan sakit leher dan tulang belakang yang dibuat buat oleh ANwar selama ini menjadi kenyataan. Duduk tak kena, baring pun tak selesa. Usaha Anwar untuk mendapatkan Sabah semakin kelam..jauh panggang dari api..!

Sebenarnya Anwar berfikiran kolot dan lapok! Anwar sebenarnya memandang hina orang Sabah! Bagi Anwar orang Sabah semuanya boleh dibeli dengan wang dan wayang! Anwar fikir politik orang Sabah masih tidak matang..! Masih kolot..! Sedangkan Anwar la sebenarnya yang kolot, tidak matang dan tidak mengiktiraf orang orang Sabah..!

Marah berhangin nampak BABI...(Brother Anwar Bin Ibrahim)

Anwar harus mengusahakan sesuatu..kerana sabah mempunyai 25 kerusi Parlimen..jika Sabah dapat dikucar kacirkan maka sedikit sebanyak janji palsu kepada tuhan Israelnya untuk menawan Putrajaya seakan dapat dibayang dengan lebih terang.

Anwar juga tahu jika perjanjian damai Bangsa Moro dengan pihak berkuasa Philipina yang diusahakan oleh Malaysia melalui YAB PM bakal menjadi kenyataan. Itu lebih merunsingkan Anwar kerana Najib akan dilihat hero umat Islam serta pemimpin keamanan sejagat.

Jika pihak Moro atau MILF sudah berbaik dengan diberikan kuasa autonomi maka tentunya keadaan di Selatan Philipine akan aman dan damai, jauh sekali persengketaan dan pertempuran seperti mana yang pernah berlaku dulu diantara pihak Kerajaan Philipine dengan pihak MNLF yang diketuai oleh Nur Misuari suatu ketika dulu.

Jadi itu kaitannya antara ANwar dan Misuari dan bagaimana mereka boleh bekerjasama dalam mencetuskan serangan dan pencerobohan lanun Kiram@Karam di Lahad Datu kini..!


Baca lagi...di the unspinners disini yang merungkai bahawa masih ada lagi konspirasi besar yang mesti kita dedahkan bagaimana Anwar rela negara diceroboh, negara huru hara, anggota keselamatan kehilangan nyawa demi melampiaskan nafsunya serta menurut tuntutan tuhan politiknya.

Cuba perhatikan pulak video dibawah yang menunjukkan Anwar begitu yakin dia dapat merampas Sabah..pasti Anwar ada sebab yang kuat kenapa Anwar sanggup menyalak nyalak kesana kesini mendendangkan lagu yang sama..kenapa tak negeri lain?

Baca jugak tulisan dan kupasan berkaitan yang ditulis oleh andak jauhar di sini


Kini Anwar pasti kecewa..Anwar bukan sahaja marah..! malah Anwar juga dimarah oleh tuhan politiknya Israel kerana wayang ke Putrajaya sudah semakin kabur dan semakin suram..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Tanya Sama Anwar, Macamana Dia Tahu Sabah Nak Hilang,
    Nanti Jawab Anwar, U Ulang I Saman U.!!!!!,

    BalasPadam