Selasa, 10 Januari 2012

Abang Anwar Ucap Tahniah..!


Jabatan Negara Amerika Syarikat (AS) berkata, keputusan mahkamah membebaskan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dari tuduhan liwat mencerminkan dengan baik kebebasan badan kehakiman Malaysia.

"Kami sambut baik penyelesaian kes yang telah berjalan lama, yang kami ikuti dari dekat,” kata kenyataan dari pejabat jurucakap jabatan itu, yang dikeluarkan menerusi kedutaan AS di sini hari ini.

Butoh tau? lancau..!!! lancau tau? yang macam sign Obama tu la..!

Bukan main lagi komen kata badan kehakiman negara bebas! semalam Menteri Luar Australia pun gitu dalam komennya siap memberikan tahniah lagi kepada YAB PM!

Soalnya kalau keputusan semalam bersalah macam mana? kalau keputusan semalam Anwar dijatuhkan hukuman penjara macam mana? Kalau keputusan semalam tak sesuai dengan tekak beruk Amerika dan Australia ni macam mana?

Kita tak kisah la dengan keputusan semalam! apapun Saiful masih ada ruang untuk merayu! tapi yang kita kisah ialah bagaimana undang undang hanya terpakai dan diiktiraf apabila keputusan sesuatu penghakiman berpihak kepada mereka!

Kita faham kenapa puak yahudi ni begitu mengambil berat akan nasib anak didik @ anak buah @ barua @ agent yahudi melayu ni..! oleh sebab itu lah mereka begitu terdorong untuk menyatakannya..!

Undang undang hanya ikut tekak dan selera mereka! selera gay la katakan...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. BUKTI PIHAK LUAR TERLIBAT DGN AGENDA ANUWAR TU BROO..ANUWAR MMG PAILANG! HARRKKK PTUIHHHH KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam