Jumaat, 27 Januari 2012

Anwar Dan Bohong Berpisah Tiada..!










Pengerusi PTPTN, Datuk Ismail Mohamed Said berkata, rakyat perlu sedar bahawa pihak pembangkang kini akan menabur pelbagai janji dalam usaha mereka meraih sokongan menjelang pilihan raya umum ke-13 nanti.

"Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang membuat janji itu sebenarnya tidak berpijak di bumi nyata.

"Semasa beliau (Anwar) menjadi Timbalan Perdana Menteri, beliau pernah mencadangkan supaya kerajaan meminjam daripada Tabung Kewangan Dunia (IMF) ketika berlaku krisis ekonomi, kini beliau mahu lupuskan pinjaman PTPTN pulak?," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BRIM) kepada 233 penduduk Dewan Undangan Negeri kawasan Kerdau di sini. Ismail yang juga anggota Parlimen Kuala Krau berkata, rakyat wajar berfikir secara rasional terhadap setiap janji yang dibuat pihak pembangkang ketika ini, kerana banyak janji yang dibuat itu langsung tidak berpijak di bumi nyata.

Beliau berkata, kerajaan pimpinan Barisan Nasional tidak pernah membuat janji yang tidak mungkin dapat ditunaikan, namun pelbagai program yang dibuat akan sentiasa mengambil kira kesejahteraan rakyat.

"Sejak 2007, PTPTN telah membelanjakan sebanyak RM38 bilion bagi membantu pelajar meneruskan pengajian di institusi pengajian tinggi awam dan swasta di negara ini," katanya.

Anwar dan bohong umpama isi dan kulit...!
Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. KEHKEHKEH KLU KITA KIRE2 JANJI YG FUCKATAN TABUR MCM TABUR BUNGA RAMPAI KAT PUSARA JEK BRO..PUSARA DIA SENDIRI!..KITA TLG BACEKAN TALKIN JER LERRR KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. apaplak anwar dan bohong umpama isi dan kulit? tak setujulah.....

    TAPI AKU TAK PASTI PLAK KALAU TUAN HAJI ANWAR IBRAHIM BOLEH DIANGGAP SEBAGAI TUAN GURU YANG PALING 'TARA' DI MALAYSIA ESP. DALAM BAB;

    MENIPU, MEMBOHONG, AUTA, SPINNER, MEMBELIT, MENGAYAT, MEM'PROVOKE', NAFSU SONGSANG, GILER GLAMER, GILER KUASA, GILER POPULARITI, GILER WANG, GILER BETINA, GILER JANTAN, SESUMPAH JADI-JADIAN... DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA!

    tapi apapun itu cuma pandangan peribadi aku dan kitorang jer. kalau ada yang nak agungkan anwar dipersilakan, kitakan mengamalkan kebebasan bersuara... macam yang anwar laungkan.... FREEDOM OF SPEECH, tu pun kalau dier pahamlah, tapi aku rasa tak sebab bile dier kena kutuk jer mesti nak saman!

    BalasPadam