Rabu, 11 Januari 2012

Anwar Stupid ! - Karpal.......Karpal Bodoh ! - Anwar














Peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh menyangkal dakwaan anak guamnya yang menyifatkan keputusan Mahkamah Tinggi semalam ada kaitan dengan kebimbangan kerajaan terhadap imej buruk di mata dunia.

Sebaliknya Pengerusi DAP itu menegaskan, ia adalah keputusan badan kehakiman berdasarkan bukti serta kandungan perbicaraan sepenuhnya.

"Tidak, ia (keputusan) tiada sebarang kaitan dengan kebimbangan kerajaan seperti yang didakwa oleh Anwar," katanya pada sidang akhbar di pejabatnya di sini hari

Karpal dilihat 'hangin satu badan' bila Anwar tetap menjelaskan bahawa keputusan Hakim dibuat kerana takutkan imej buruk yang bakal mengundang Badan Kehakiman Negara! Anwar seperti biasa bila berdepan dengan masyarakat dunia pasti akan terus dengan kerja kotornya memburukkan Negara ! Itu memang kerja Anwar selaku pengkhianat dan petualang Agama, Bangsa dan Negara! Kerja hakiki!

Anwar tahu dia kaki liwat! Itu sebab dia begitu seronok dan yakin berkata kepada wartawan AFP bahawa penghakiman dibuat kerana politik! bukan kerana kebenaran kes tersebut! Kebenarannya ialah Anwar sudah meliwat Saiful!

Bagi Karpal tindakan Anwar itu membuktikan Anwar tidak mengiktiraf barisan peguambela@peguamtunda yang selama ini cuba menyorokkan bangkai gajah dibalik seluar dalam! Tindakan Anwar itu juga mengakui bahawa barisan peguamnya yang diketuai oleh Karpal gagal dan lemah dalam membuktikan Anwar tidak meliwat Saiful! Gagal berhujah untuk membuktikan apa yang didakwa oleh Saiful sebagai satu fitnah! Malah akhirnya terpaksa berhujah bahwa liwat berlaku atas dasar suka sama suka!

Apa yang membimbangkan Karpal sebenarnya ialah episod selepas ini! episod yang bakal bermula di kamar Mahkamah Rayuan! Penghujahan atas penghakiman Hakim Zabidin yang yang akan diperincikan pasti mampu menemukan suatu kewajaran yang boleh membuktikan Anwar Salah dan Saiful Benar..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Ini membawa makna bahawa Karpal Pusing yang begitu terror pun dah KENA LIWAT ngan Nuar...Kita tunggu dan lihat siapa lagi yang KENAAA....!!!
    Ini semua kerja Tuhan...Tuhan mau tunjuk...

    BalasPadam
  2. belagak sgt anwar ni. wahai karpal, anwar secara tak langsung ckp kau bodoh. dia tak kata kau bagus dpt buktikan dia tak bersalah. dia lepas sebab politik je. jd lepas ini jgn tolong anwar. baru padan muka dia...

    BalasPadam