Rabu, 11 Januari 2012

Apasal Muslimat@Musibat PAS Fuck Nik Najis!


.
“Apa pun oleh kerana ia satu perkara baru, bagi mereka yang merasa tersinggung, Dewan Muslimat memohon maaf dan akan lebih berhati-hati dengan perangkap Umno BN di masa akan datang,” ujarnya

Bagi yang terlepas tengok video ghairah muslimat PAS tu boleh tengok kat sini

Budaya baru yang menular dalam muslimat hamPAS? budaya terjerit terpekik! budaya maki hamun sambil bergoyang tetek! Ajaran Eli Bogel nampaknya dah berjaya memikat dan mempesona muslimat@muslimut@musibat hamPAS yang selama ini hanya menjadi pemain dan bukannya pengemudi! Kali ini kemudi ditangan mereka!

Nampaknya fatwa murSHITdol hamPAS dah tak terpakai! dah boleh humban longkang! Ini juga satu isyarat bahawa musibat dan musibut hamPAS semakin menolak Nik Najis! Demi perjuangan sesat bertuhankan DAPig!!!

Satu lagi yang kita boleh lihat dari jawapan Ahli Parlimen Kota Raja yang tak tahu kawasan dia ada masaalah tu ialah menyalahkan pihak lain! salahkan UMNO! dia yang tergelek gelek bergoyang tetek! kita pulak yang salah! akai ada kaa?

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. POLO HOTOK DIO LOH!..DAH MELOLONG MCM KENE SAMPOK POLONG MAKI HAMUN SANA SINI BLEH PLAK MINTAK MAAP..AKAI PAS REPUT LER BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. HELO MAKCIK PERANGKAP UMNO APA?MEMANG ITULAH PERANGAI MUSLIMAT . TERPEKIK TERLOLONG MACAM ORANG MENURUN ....ENTAH2 MEREKA NI KETURUNAN ABU YA...YA..YA..

    PAKAI TUDUNG LABUH TUTUP AURAT PERANGAI....MASYALLAH....SENDIRI MAU TAULAH.

    THATS WHY THEY SAY NEVER JUDGE THE BOOK BY ITS COVER.
    MELALAK MAKI HAMUN.....MENCERMINKAN BUDI PEKERTI MEREKA TAHAP JIWA KACAU.

    BalasPadam
  3. Puak2 betina babi tu mau disuntut je puki dia orang dgn kote bengkok anuar.
    Memang suka betul sebab anuar kan pejuang seks.
    Jadi dapat le dia org joint sekaki.
    Halal lah bagi dia org kalau puki diaorg tu disontot oleh siapa sj sebab Imam mahadi dia orang dan Nabi baru dah ampunkan.
    Terlompat sampai berlendir puki tak kisah .
    janji imam mahadi dan nabi baru selamat.

    BalasPadam
  4. kerana terlalu ghairah terhadap anwar al-juburi pejuang liberalisme/pluralisme agama betina2 musibat hamPAS menyanyikan lagu irama gospel/gereja untuk menunjukkan sokongan mereka. mungkin pada pru13 nanti betina2/musibat hamPAS ini akan berhimpun buka tayang buah dada lepas tu buka tayang semua dan serah segala2nya kepada idola mereka

    BalasPadam