Selasa, 17 Januari 2012

Babiga Tak Sanggup Mat Sabu Korek Lagi..!
















Datuk A Samad Said akan dilantik sebagai pengerusi bersama Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) dilihat akan memberi tekanan dalam menuntut transformasi pilihan raya negara.

Pengerusi Bersih Datuk S. Ambiga mengesahkan pelantikan itu kepada The Malaysian Insider, menambah satu pengumuman rasmi akan dibuat hari ini di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor (KLSCAH).

“Ya. Saya sahkan mengenainya tetapi kami juga akan mengumuman lain,” katanya apabila ditanya sama ada pelantikan Samad sudah dibuat secara rasmi atau tidak

Tua kutuk ni akhirnya dapat jugak pengiktirafan! ada jwatan la beb.. boleh arah sana! arah sini! Iktiraf dari geng perusuh! iktiraf dalam parti ? malam sikit..! Itu sebab PKR atau PAS mahupun DAPig tak iktiraf dan tak bagi laluan kat tua kutuk ni!

Pengerusi bersama pulak tu...bersama apa? bersama, bersama sama! bersama kelentong, bersama kencing, bersama bila merusuh! tapi dalam hal command dan kewangan tak bersama beb..babiga tetap bos..tua kutuk ni hanya layak jadi anjing merusuh jer..!

Kenapa Mat Sabu tak dinaikkan pangkat jadi pengerusi bersama? apa mat sapu liar sangat ke? Jari Mat sapu tak reti diam asyik nak korek babiga jer ke? atau memang babiga tak mengiktiraf Mat sapu? tak mengiktiraf mat sapu bermakna tak mengiktiraf hamPAS! Jelas lah PAS hanya anjing peliharaan jinak Babiga...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. satu lagi contradiction samad said bersama dengan peyokong2 yang mahu kan bahasa inggeris diteruskan tapi samad said tak setuju, ambiga punya pasal pendirian tah kemana.

    BalasPadam