Khamis, 19 Januari 2012

Betulke Gani Patail Kaki Bontot?
























Apa cerita ni AG? Apahal takde lagi sebarang kenyataan? Apa yang ditunggu lagi? masa takde! takkan lah hak seorang warganegara marhaein boleh dinafikan begitu sahaja! Kalau pun hak Saiful mahu dinafikan ianya mesti disertakan dengan fakta..! Apa faktanya?

Di Malaysia ni ada sikit pelik!!! Polis tangkap penjenayah! lepas tu buat siasatan! lepas selesai siasat maka fail akan diserah kepada pejabat peguam negara untuk mengangkat perkara itu ke Mahkamah dengan membuat pertuduhan atau pun menenggelamkannya dengan alasan tiada kes atau kes tak kukuh!

Soalnya yang didalam Jabatan Peguam Negara tu kan orang beb...manusia!!! manusia ni kan serba lemah! serba kurang dan boleh mempengaruh dan dipengaruhi!!! Kalau AG tak nak bawa kes ini ke Mahkamah Rayuan maka ada lagi ke jalan untuk rakyat mendapat keadilan!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

baca apa kata bapa Saiful di sini

4 ulasan:

  1. ntah lah aku makin sangsi dengan AG ni.... ada besar kemungkinan juga tu..ha ha ha

    BalasPadam
  2. lawyer is liar...
    lawyer is dick tator...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  3. saiful hanya lah ikan bilis...bukan jerung....keadilan hanya utk jerung je...ikan bilis duduk diam diam ya???
    inilah realiti sistem perundangan di malaysia....kalaulah lah kes ini melibatkan si ikan bilis, dah lama dah settle...x perlu tangguh tangguh.....
    polis kita sgt berbudi bahasa dan bersopan santun dalam melayani si ikan jerung & pengikut pengikutnya.....buat lah apa saja...mereka akan di layan dengan sewajarnya..malah siap di jamu dengan hidangan makan tgh hari yg lazat lagi...mana mana yg sakit , jgn bimbang...ambulance dah stand by...layanan di hospital first class gitu...
    kalaulah si ikan bilis yg buat, dah lama dah jadi arwah!!!!

    BalasPadam
  4. deal 4 something vs justice 4 saiful. tunggu esok apa yg berlaku. yes 4 all atau last minute action. hati dh panas nih!!!!

    BalasPadam