Rabu, 18 Januari 2012

Bila Husam Mengembek Lagi..!


Exco Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Husam Musa memberitahu, Kerajaan Negeri Kelantan telah menggerakkan usaha mengenal pasti peminjam Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN), untuk dihapuskan hutang mereka jika Pakatan Rakyat menerajui Putrajaya.

Katanya, Unit Perancang Ekonomi Negeri (Upen) telah diarah untuk mengumpul data mereka yang terlibat.

Cakap...macam biasa la...cakap cakap cakap!!! janji boleh la bro!

Sampai hari ni Air bersih yang dijanji masih lagi keruh, masih lagi kuning!

Husam tengah risau kerana namanya akan dihalau keluar dari bertanding di peringkat DUN! Khabarnya husam@kusam akan bertanding di Parlimen! Bertanding di Parlimen maknanya jauh la dari kerusi empuk Menteri Besar Kelantan!

Husam@Kusam kena memprojekkan dirinya supaya boleh menjadi pengganti yang sesuai dan layak menggantikan Nik Najis tua kutuk! Husam Kusam tahu persaingannya sengit! persaingan dengan dengan Nik Amar bukan nya mudah! Sekurang kurang Nik Amar tak pergi China berjalan jalan!!! macam dalam gambar tu!!!

Rancang dan aturlah..buat lah seperti mana lazim nya! menipu dan memutar belitkan memang kerja pembangkang! tapi ingat! perancangan yang MAHA ESA pasti jua akhirnya! Jangan kan Husam@kusam yang kempunan..rasanya dengan Nik Najis dan PAS Kelantan pun tombang dan rebah kebumi dalam PRU yang akan datang..InsyaAllah!!! Amin...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. NAME PUN KUSAM..JANJI PUN DH NAIK MASAM..RAKYAT KLNTN MAKIN MENYAMPAH DAH BROO..LAST2 DUIT MASUK POKET DIA JUGAK KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. husam is kusam...husam is kusam....eerrr name dia yg betul saper yee....

    BalasPadam