Isnin, 9 Januari 2012

DAPig Akan Memajak Gadaikan Islam Di Selangor...!


Tak sampai 48 jam Dr Hassan Ali dipecat dari hamPAS! Khalid gagap telah mengesyorkan kepadanya agar meletakkan jawatan...Khalid kata lebih pro dan gentleman la kalau serah surat berhenti dari diberhentikan dari jawatan EXCO!

Lepas tu Kuda belang dari Dewan Pemuda hamPAS melalui Naib Ketuanya pulak tampil menamakan Dr Rani sebagai calon yang sesuai menggantikan Dr Hassan Ali!

Jawatan Dr Rani sebagai Pesuruhjaya hamPAS negeri Selangor menjadi sandaran kuat untuk beliau merasai kerusi empuk EXCO.

Hakikatnya Khalid gagap dan puak hamPAS hanya membaca skrip yang sudah pun siap tertulis oleh tuhan politik DAPig mereka!

Bagi DAPig ketiadaan Dr Hassan akan memudahkan usaha mereka memurtadkan umat Islam, menggalakkan zina dengan kewujudan rumah rumah urut, memudahkan urusan penjualan arak di mana mana premis, projek ternakan babi berskala besar akan dapat dipercepat, pengiktirafan dan pentauliahan sijil berceramah di surau dan masjid seluruh Selangor pasti boleh diberikan kepada siapa yang DAPig mahukan!

Dr Rani dan sekutunya Khalid gagap, Khalid gereja dan semua kuda belang hamPAS di Selangor khususnya dan seluruh kuda belang hamPAS amnya pasti akan mendapat sebesar besar ganjaran bila tercapainya usaha tuhan politik DAPig mereka itu...!

Usaha DAPig untuk memajak gadaikan Islam hanya akan berjaya jika penjilat penjilat mereka ini berjaya melaksanakan tugas dengan cekap dan berkesan!!! hamPAS for all..! macam macam ada!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Jahanam la selangor mcmni..lepas ni jangan harap la pakatan haram nak menang lg..hampehhh

    BalasPadam
  2. BRO LU JGN LUPE WALLY SLIPAU DH SERAH KUNCI SYURGA KT SI PELIWAT TU. SO URUSAN SEME AGAMA ANUWAR DH TAKE OVER..SKANG WALLY KEJE JAGA TOILET JEK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. ronnie liu hanjing tersenyum girang bangun tidur pagi tadi

    BalasPadam
  4. Pajak Rani sekali..biar padan muka di makan sumpah bangsa sendiri.

    BalasPadam