Isnin, 23 Januari 2012

Father Gonjol Berkhutbah..!


































“Exco agama bukan terlibat secara langsung terhadap serbuan ke tempat-tempat hiburan dan sebagainya, PAS juga tidak menganggap itu sebagai tindakan utama, sebaliknya lebih kepada pendidikan.

“Kenyataan Ibrahim Ali itu pandangan peribadi beliau, PAS lebih mengutamakan aktiviti pembangunan di masjid dan surau-surau berbanding menyerbu lokasi-lokasi hiburan,” tambahnya membidas kenyataan Presiden Perkasa itu.-khalid..

Maknanya jangan harap la akan ada lagi serbuan oleh pemimpin tertinggi kerajaan negeri! takut takut dia orang ni 'picit' pulak pegawai dibawah agar jangan mengadakan serbuan ke pusat pusat hiburan yang mereka lindungi! Sesekali nanti ada lah serbuan..! media coverage siap semua sekali! wayang mesti 'real' bro..! pttuuiihh!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. khalid samad rajin buat kerja terutama kawasan bukit subang , kubu kuat khalid samad yang kini dah rebah . jika awal 2008 khalid samad begitu aktif di bukit subang hinggakan nak lihat bendera bn pun jangan harap la . tapi kini bendera bn dan naik tinggi khalid samad tetap berjasa kepada kariah masjid bukit subang .. perpecahan yang di semai oleh khalid samad kian terang dan bersuluh . tapi apa nak heran kan , jika datuk hassan ali pun buleh kena pecat . yang sokong umno atau bn sure la kena pulau .inilah kejayaan khalid samad ...

    ayohhhhh sokong khalid samad bagi kalah pru 13

    BalasPadam