Isnin, 9 Januari 2012

Gempar..! Hadi Pengsan..!


Gempar! tatkala hakim membuat keputusan tiba tiba sekujur tubuh dilihat jatuh pengsan! wakaka!!!

Keputusan Hakim telah menyebabkan mimpi dan angan angan Hadi untuk dilantik sebagai Ketua Umum PR terbantut!

Sembahyang hajat dan doa yang berbuih agar Peliwat Malang masuk penjara tak berjaya! tak dimakbulkan!

Hadi terpaksa menyembah Anwar dan DAPig semata mata tamakkan kuasa! Terpaksa mengikut telunjuk tuhan politiknya dengan memecat Hassan Ali!

Membelakangkan Dewan Alamak dan Dewan Syura! Membelakangkan Ularmak ularmak dalam hamPAS! Hanya berangan nak jadi leader PR! tapi hampehh!!!

Hakikatnya PAS dah pecah! PAS dah hancur! hanya tinggal masa untuk mebuktikan bahawa PAS sebenarnya sudah berpecah kepada dua kem! dua puak! 1 puak hadi yang dahagakan kuasa seperti mana Anwar dahagakan china doll dan gay! 1 lagi puak totok@asal PAS yang masih berpegang kepada perjuangan Islam dan menolak DAPig dan Anwar!!!

Nantikan Kehancurannya!!! Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Hadi dan Kit Siang jilat tapak tangan je. Niat nak jadi ketua pembangkang tak tercapai. Ada Anwar macam penghalang A pebble in the boot.

    BalasPadam
  2. Tulisan anda jijik sekali dan mencerminkan otak yang tidak ditapis dengan neraca kejernihan akal fikiran serta sifat-sifat bloger yang berkaliber. Inilah tulisan yg membusukkan UMNO dan BN.

    BalasPadam
  3. jom bercakap pakai kepala lutut...

    BalasPadam
  4. Nama pun blog.....2x5 je dengan blo2 yang kononnya pemilik mereka yang memperjuangkan Islam...lebih jijik dari apa yang ada di sini....

    kalau tak percaya cuba2 la baca...

    BalasPadam
  5. betol tu.. aku bc blog pembankang lagi teruk bahasa dia

    BalasPadam
  6. Tak mencabar jika anwar masuk, kalau kat luar BN baru mendapat cabaran, PM bg chan dulu ngan anwar tebus dosa Dan taubat,

    BalasPadam
  7. ish ish ish..blogger umngok memang gini ke bahaser nye?

    BalasPadam