Jumaat, 20 Januari 2012

Hadi Menyalak..!


Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang kesal dengan ura-ura tindakan kerajaan memberhentikan biasiswa kepada pelajar sarjana dan PhD di beberapa universiti terkemuka dan dalam negara atas alasan kekurangan dana.

Ini kerana, bagi Abdul Hadi, pelajar terpilih ini merupakan aset penting negara yang perlu dibantu untuk maju dalam pelajaran mereka.

Namun, katanya, dipertengahan jalan, ianya terbantut disebabkan pemberhentian biasiswa oleh kerajaan.

Abdul Hadi berkata demikian dalam satu kenyataannya semalam.

Patutlah Hadi mengaku dia lebih pandai dari anjing! apa kejadahnya kenyataan Hadi ini? kalau setakat ura ura maknanya hanya khabar angin! hanya spekulasi! hanya cakap cakap kosong! hanya pemikiran jahat! hanya andaian salah! hanya fitnah!

Ini lah standart Presiden PAS..Ini sahaja hujah yang boleh dibawa dan diketengahkan oleh seorang Presiden parti yang berangan nak ganti Anwar jadi PM! Akal sampah macam ni pun lahanat dalam PAS sanjung!

Patut lah ditangan Hadi PAS hancur dan binasa! PAS jauh tersasar dari perjuangan yang dibawa oleh pemimpin asal mereka! Hadi pasti akan mengukir sejarah sebagai Presiden PAS yang bakal membawa PAS punah, ranah dan binasa...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Dah tahap pemikiran pun sama dengan anjing... menyalak memekak tak tentu hala tuju... kalau terlepas semua orang nak digigitnya...

    BalasPadam