Selasa, 10 Januari 2012

Kebangkitan Rakyat Kepala Bana..!


Gelombang kebangkitan rakyat untuk menuntut keadilan ternyata tidak dapat dibendung lagi meskipun diganggu dengan pelbagai halangan.

Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr. Abdul Rani Osman berkata, ianya jelas digambarkan melalui perhimpunan 901 yang dihadiri ribuan rakyat dari seluruh negara.

Kebangkita rakyat kepala bapak kau la Dr Rani! parking Mahkamah tu boleh muat 5k orang...cuba tengok gambar tu..kira dan fikir la...

Hasrat dan tipu daya pakatan haram juga sudah semakin tidak mendapat tempat dihati rakyat! Jangkaan 100k ternyata jauuuuhhhhhh meleset! nasib baik Anwar bawa kuda belang dari Permatang Pauh! itu yang jadikannya nampak ramai! Orang KL sendiri tengok dari jauh..malas nak ambil port!

Yang jelas rakyat terbanyak dah muak dan jelak! rakyat hakim negara yang sebenarnya akan terserlah apabila tibanya PRU13 akan datang...Bukan Mahkamah yang memutuskan tapi rakyat yang akan membuat keputusan untuk membuang jauh Anwar dan sekutunya dari landskap politik tanah air..!

Masa tu baru betul kebangkitan rakyat..! Ada faham?

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. kepala butuh dia.. lanciau punya bangsat rani ni..

    BalasPadam
  2. Dr Rani ni samalah macam tunggul kepala hangguk

    BalasPadam
  3. perhimpunan sekolah rendah pun ramai dari nie...hahaha

    BalasPadam
  4. Masa bersih dulu puak2 PR nie amek gambar seolah2 beratus ribu padahal berapa ribu je...tapi bila bandingkan 90,000 masa Msia lwn Liv, Che dulu terus terkedu...otak2 penipu PR nie...bila kalah Pilihanraya nnti x bole terima, tengok la

    BalasPadam
  5. kebangkitan rakyat apa nyer.....rakyat dah meluat tengok drama sarkis buat menyusahkan orang lain aje....kepala samseng aje yang bawa geng-geng ke makamah.

    BalasPadam