Rabu, 11 Januari 2012

Saman 10 Juta..! Semua Bloggers Akan Mempertahankan Papagomo & House PK





















Khabarnya seorang ahli perniagaan yang juga dikenali sebagai conman telah menyaman otai bloggers Pro BN sebanyak RM10 Juta..! Pembongkaran yang dibuat oleh Papagomo dan House PK@Parpu Kari berkenaan kegiatan penipuan yang dijalankan oleh ahli perniagaan tersebut telah menyebabkan 'conman' tersebut mengambil tindakan menyaman kedua mereka!


Diberitakan writ saman juga telah diterima dan kita nantikan apa episod seterusnya! Apapun kita yakin bahawa kedua blogger utama negara ini pasti mempunyai sebab dan asas kenapa mereka mendedahkan perkara tersebut!
Kebenaran memang pahit beb...!

Itu sebab ada yang tak tahan! sekarang ni jalan yang mudah ialah saman! saman terkadang bukan nak membuktikan kebenaran! tapi nak memberhentikan kebenaran yang sedang berlegar sebenarnya!

Kalau ikut pengalaman PM dalam membaca posting blog papagomo dan house pk! rasanya memang berpeluh dan menggelupur lah siapa yang kena tu! Setakat ini pun segala posting yang mereka buat ternyata 'real' serta bertujuan baik! Anwar pun sampai terjulur kote bengkok dibuatnya!


Putra Merdeka tetap bersama Papagomo dan House PK@Parpu Kari!!! PM juga yakin semua sahabat sahabat bloggers pro BN akan tetap bersama lu orang..!!
Cuma puak pembangkang jer yang setuju dengan saman ni...! Betul tak?


Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. SAPE SI BANGSAT YG NK SAMAN OTAI2 TU BRO?..NK TUTUP AGENDA BUSUK LER TUH SAMPAI TERPAKSA NAK SAMAN..HARKKKK PTUIHHH!!!

    BalasPadam
  2. Salam bro Gomo.
    APA bersama sama dibelakang.
    Lawan jangan tak lawan.

    BalasPadam
  3. jgn risau blogger gerila akan sentiasa bersama2 menyokong gomo n HPk... fight...

    BalasPadam
  4. gue pon sokong u all blader.

    BalasPadam
  5. Assalam Bro

    Kalau Bro betul lawan aje... org banyak duit ni kalau diusik terus nak saman walaupun mereka yang salah....

    BalasPadam