Isnin, 9 Januari 2012

Terkini! Janji Anwar Pasca 901

Tentunya Anwar dan para pengikut merakamkan setinggi tinggi kesyukuran kerana Mahkamah telah membuat keputusan seperti mana yang Anwar hendak dan desak!

Hakim tentunya telah menilai dan meneliti seluruh penjuru kes liwat yang akhirnya dengan tegas dan berani membuat keputusan! Bukti bahawa BN sebagai kerajaan yang memerintah tidak sesekali mencampuri urusan badan perundangan negara jauh sekali Hakim takut atau mendapat tekanan dari perusuh yang berhimpun pagi tadi! Takde..jangan perasan!

Anwar pasti selepas ini akan lebih 'daring' dan 'kering'! Apapun diharap selepas ini kita boleh terus berentap dalam isu isu yang lebih bermaruah dan bermoral! Isu yang berkepentingan awam dan mengutamakan negara!

Kita dipihak UMNO dan BN sebenarnya mahu Anwar dan kuda belang keluar dari kepompong sexs sonsang supaya kita boleh beritahu dunia bahawa pihak pembangkang kami bermaruah dan bernas!

Diharap selepas ini Anwar akan lebih berhati hati dalam menjaga kote bengkoknya! Sama ada semasa memberi password! Berkata can i fuck u? Atau semasa menyudahkan karipap usai meliwat anak anak ikannya!

Anwar juga diharap dapat mempastikan selepas ini 'bapa ayam' yang menjadi sekutunya dalam menyediakan pelacur benar benar ikhlas dan jujur supaya masyarakat dan dunia tidak lagi perlu dihidangkan dengan 'besi' yang tentu mengaibkan siapa jua yang menontonnya kalaupun bukan Anwar merasainya.

Kita berharap pembangkang lebih bersih dan bermaruah!!!

Betul ke MASIH ADA MARUAH?


Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. Menuju kearah Liberalisasi umat MALAYSIA bermula..Apa yang pasti setiap ruamg dan pintu menuju kehancuran telah dibuka dengan luas.Waspada lah.
    Apakah dengan penghakiman yang jelas meninggalkan mangsa kecundang mendapatkan keadilan ... menjadi pertunjok sebenar kebebasan sistem..
    Sama2 di fikirkan.Mengaku berlakunya liwat tetapi menolak atas dasar teknikaliti...You are asking for trouble.Kecurangan kahlifah dan wal2nya dibumi akan membuat Allah bertambah murka.Kenapa menanti hukuman diakhirat sedangkan kitabnya dan rasulnya dikirimkan kepada kita utk melanksanakannya." Kitab kami tiada bengkoknya dan benar dari kami . SESUNGGOHNYA Muhammad hanya megatakan apa yang disampaikan oleh kami."

    wallahuwa'lam

    BalasPadam
  2. najib mengajak anwar fight dipadang yg sama rata, bloggers semua jgn gunakan lg perangai buruk lawan utk kempen waima ke mahkamah pun susah utk mendptkan bukti 100% terutama dlm kes yg berkaitan seks samada rela atau paksa.

    Harap bloggers sedar, najib berani utk fair play, jadi bloggers jgn takut juga. Bawa rakyat gunakan fikiran dgn rasional dlm tentukan pentadbiran kepimpinan yg mana terbaik.

    For me anwar still terkebelakang dlm pentadbiran, pengurusan, ni boleh dilihat dgn parti PKR.

    BalasPadam
  3. Aku rasa al-Jburui ni tak akan serik dan tidak sesekali akan serik. Aku pasti & yakin dia akan ulangi lg. Maka kala itu nanti, dia terkantoi besar. Siapa yg mengantoikannya? aku agak tak lain tak bukan depan mata anak2 dan isterinya Zizah. Munglahh...

    BalasPadam
  4. Kepada perogol2 dan peliwat di luar sana kalau kena tangkap,jangan serahkan air mani anda dan anda akan dibebaskan, seperti Anuwar juburi ni.Itulah undang2 Malaysia.

    BalasPadam