Rabu, 6 Mac 2013

Sebarkan..!


Mohon kerjasama untuk memanjangkan bacaan dan gambar dibawah bagi membantu pihak berkuasa memberkas mereka..! Dalangnya kita satu dunia dah tahu..! Dalangnya Anwar Ibrahim..namun dibawah ini pula ialah tali barut dan barua barua yang perlu dibawa ke muka pengadilan..!

Berikut adalah wajah-wajah Yang Dikehendaki (Wanted) di laman sosial Facebook kerana mengugut, menghina dan cuba memfitnah Polis DiRaja Malaysia (PDRM). Kita lihat satu persatu:


1. Lelaki ini mendapat tempat pertama kerana mengugut akan meletupkan Balai Poilis Beaufort!


2. Satu lagi usaha memperlekehkan perjuangan ATM dan PDRM di Sabah. Ini salah seorang kartunis yang satu kumpulan dengan Zunar, pencacai totok Anwar Ibrahim!


3. Mamat ini antara yang terbodoh. Komen di Facebook bagai wira. Setakat berkepit dengan "girlfriend" sedangkan anggota polis dan tentera bertarung nyawa di Sabah, lelaki ini diharuskan diludah!


4. Kalau taksub sangat dengan Anwar Ibrahimpun, tidak patut mengelarkan polis sebagai Anjing-Anjing UMNO.


Sumber blogger cucu tok selampit...

Namun kita semua kena berbangga kerana pasukan keselamatan kita cekap dan cukup terlatih sebenarnya...! saksikan video kat bawah ni..

Layan...


Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Najib perlukan mandat besar PR13 ni supaya undang2 tegas dan ketat ISA diwujdkan semula.. kita amat sakit hati dgn makhluk2 pencacai dajjal Pakatan Syiatan. Komen yg tidak langsng ada akhlak, tiada hati perut pd mereka yg Syahid, mansa jenis apakah yg melata dibumi Malaysa skrg ni../???..

    Ayuh marilah kita sama2 tekad mengundi maksimum pd UMNO BN utk beri mandat besar supaya dpt ajak pencacai2 kurang ajar in dgn undang2 yg keras..!!

    BalasPadam
  2. Marilah kita semua berdoa untuk keselamatan dan kesejahteraan perajurit dan polis kita. Mereka masih berjuang. Sebagai warganegara janganlah dilunturkan semangat mereka dengan kata2 tohmah dan cakap2 bodoh yang tak ada faedah.
    Saya baca byk akhbar pinoy - khabar angin dan cerita karut yang disebut oleh KPN sebenarnya bermula dari sana sebagai taktik psywar (perang saraf) semata2 untuk melemahkan semangat perwira kita. Mereka tahu dari segi kelengkapan perang, kekuatan dan teknik peperangan kita sangat canggih dan antara terbaik di dunia. Mereka tak akan dapat lawan, kekuatan kita boleh buat depa macam flush taik dlm jamban je. Jadi satu2 cara mereka nak lunturkan semangat perajurit kita (apatah lagi sekarang kita berpecah sebab politik) ialah psywar. Kita pun nampak sangat macam orang giler meroyan bergaduh dalam fb dan blog sebab politik. Semua ni tak ada faedahnya. Ingat orang tua2 kate bersatu teguh bercerai roboh. Bulat air kerana pembentung. Ini ujian kita yang tak pernah berperang di zaman moden ni. Komando2 VAT69, PGG dsb walaupun terbaik didunia tapi terdiri dari anak muda yang lahir dibandar dgn latarbelakang psikologi yang berbeza. Berbeza masa arwah bapak dan pakcik2 saya dlm rejimen askar melayu, zaman british dulu, kalau nak citer memang melelih airmata.

    Komen2 dalam akhbat pinoy umpamanya semasa hari pertama masa dua polis kita terkorban (moga Allah tempatkan mereka disyuga AlJannah), akhbar depa tulis depa dah bunuh 38 orang polis kita. Kita kat dlm negara pun tak tau sedangkan mungkin masa tu polis tengah berjuang dlm operasi menyelamat anggota yang terperangkap atau diculik. Jadi macamana depa tau dan masuk akhbar lagi?. Anggota kita yang kena sembelih, yang kena culik, atau depa tengah relak dengar serangan besar2an jet pejuang kita , sambil bercakap telefon dan boleh sebut lagi terdengar dentuman bom dan jet kita masa bercakap telefon tengah interview akhbar. Semua laporan ni bermula dari pinoy semasa kejadian tengah berlaku, kemudian dipetik oleh orang2 kita masuk media sosial. Lagi satu, hari ni 6hb pukul 12.07 hari rabu 6 march, depa tulis kita lancarkan serangan dan ‘’they are alive and kicking’’. Sedangkan ini berita semalam 5 march. Tapi diulang untuk bagi gambaran kepada dunia yang kita gagal lagi. Psywar mereka berjaya!

    Pemimpin negara dan rakyat juga seharusnya mengambil peluang ini – ketika semboyan telah berbunyi, anggota polis dan perajurit sedang berjuang dimedan perang, kita sebagai rakyat harus lancarkan psywar juga untuk membakar semangat mereka – anjurkan sembahyang hajat disemua masjid seluruh negara – buat demo dan sepanduk macam bersih beramai2 dijalanraya-wanita BN, PR dan NGO kerahkan ahli bangkit tunjukkan pada dunia yang kita bersatu mempertahankan kedaulatan tanahair kita. Kibarkan bendera kita dijalanraya. Kita jangan hanya tunggu anggota keselamatan kita sahaja buat kerja dan bertarung nyawa. Kita harus berada dibelakang mereka. Dalam perang saraf ini kita harus menang!. Perjuangan ini kita semua yang tentukan kalah atau menang!.
    Rakyat semua – tak kira melayu, cina, india, kadazan dsb bangkitlah, berdiri dibelakang perwira negara untuk mempertahankan tanahair tercinta ini. Kita tidak ada lagi tempat lain nak pergi, keliling kita semuanya boleh menjadi musuh kita dan pernah ada sejarah pahit dahulu. Dirantau ini kitalah satu2nya negara yang kaya dan harum di mata dunia. Percayalah! Mereka cemburu dan ingin merampas hak kita. Haruskah kita biarkan hak kita dirampas? Hanya kitalah yang dapat mempertahankan tanahair kita untuk masa depan anak2 kita. Bangunlah Malaysia!!!.

    BalasPadam
  3. setuju...!! kita tamatkan PR dalam PRU13 nanti...PR bangang..u ulang i saman u...u ulang i saman u...u ulang i saman u...he..he..he..takuuuuut!!!

    BalasPadam
  4. WOI MACAI2 PR YANG BENGAP..U ULANG I SAMAN U..KAH KAH KAH

    BalasPadam
  5. TENTERA DAN PDRM KITA ANTARA YANG TERBAIK. BANYAK KALI NEGARA KITA DIBERI KREDIT KERANA PASUKAN KITA YANG BAGUS. KITA DOAKAN SEMANGAT MEREKA TETAP KENTAL DAN ALLAH BERI PERTOLONGAN. JANGAN LAH KITA CAKAP SAJA, BUATLAH SOLAT HAJAT DAN DOA BETUL2. MAJORITI RAKYAT MEMANG MENYOKONG PEJUANG2 KITA.

    BalasPadam
  6. BIAR PUTIH TULANG JANGAN PUTIH MATA
    BIAR DARAH TUMPAH DIBUMI BERTUAH INI
    JANGAN AIR MANI TERTUMPAH DIDALAM CHINA DOLL
    U ULANG I SAMAN

    BalasPadam