Rabu, 11 Disember 2013

Al Fatihah Kepada Bob Lokman..!


Biar siapapun dia..! biar apapun yang dia lakukan kepada kita..! sebagai saudara sesama Islam mari kita haidahkan Al Fatihah kepadanya agar penyakit yang menyelubungi diri cepat pergi meninggalkan dirinya…Al Fatihah..!

Bob Lokman dilaporkan kini dirawat di CCU Hospital UITM Sg Buloh.

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Yg mengucapkan Kalimah Syahadah, tidak mengistihar diri keluar dr Islam, tidak mengsyirikkan Allah swt, tidak menolak mana mana rukun iman dan tidak juga menolak mana mana kewajipan yg umum Muslim mengetahui, adalah saudara seagama kita. Selebihnya serah sahaja kpd Allah swt mengadili dan menghakimi, mudah mudahan kita semua mendpt rahmat dan ampunanNya. Berlapang dada dan memaafkan adalah antara sifat terpuji, ciri org bertaqwa.

    BalasPadam
  2. Bukan dulu tweet Nik Aziz dah cakap dia dah meninggal ker masa Bob Kuman sakit dulu

    BalasPadam
  3. Laa x mati mati lg

    BalasPadam
  4. semoga Bob Lokman cepat sembuh dan insaf serta kembali ke pangkal jalan.. bertaubat dn mintak ampun pd Allah atas terlalu taksub pd PAS sehingga rosak ukhuwahfillah sesama Islam..

    BalasPadam
  5. Kalau taksub pada UMNO, serupa jadi macam anjing jer

    BalasPadam
  6. Xper....mati terus masuk syurga....nik aziz janji dah...

    BalasPadam
  7. Belum mati lagi ke ?

    BalasPadam
  8. Eloklah tu. Alamatnya dah nak mamp**. Gerenti masuk syurga punya!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. apakah sudah tak de iman di hati kamu, apakah yg kamu akan jawab nanti di dalam mahkamah Allah di Mashyar nanti tentang percakapan kamu. ada kah ada fikir tiada ada yg memerhatikan anda di dunia ni, adakah kamu tahu siapa yg menjaga di sebelah kanan & kiri kamu. lu pikir le sendiri

      Padam
  9. yang komen dalam nih semua muslim ke kapir? cakap macam kapir jer?
    isu kapir mengkapir dah lama senyap..tapi orang muslim bersifat kapir masih ada.

    BalasPadam
  10. Tak takot ke korang dgn allah.?mengapa sampai begitu sekali.kite manusia.tidak berhak menghukum..ape yg korang doa utk org lain yg buruk2..nescaya..akan dibalik kan kpd darah daging sendiri..masyallah....

    BalasPadam