Ahad, 29 Disember 2013

Najib Dah Tak Mampu Mengawal?


Betul ke kerajaan Najib sudah tidak mampu mengawal kartel kartel dalam negara..! kalau benar begitu siapa yang kawal? atau apakah sudah tiada lagi kawalan didalam negara?

Apakah hilang kawalan ini disebabkan Najib memang tidak mahu mengawal atau memang Najib sudah tidak dapat mengawal? sudahnya siapa kawal siapa?

Yang menjadi mangsa kawal tak kawal ni tetap rakyat..! kalau rakyat pulak hilang kawalan macam mana? majoriti rakyat takkan hilang kawalan dengan keluar menendang nendang dan berbaring baring dijalanan..! tapi rakyat yang sudah hilang kawalan dan kepercayaan kepada Najib dan kerajaan akan mengawal jari mereka pada masa yang sesuai bila tiba masanya nanti..!

Masa tu siapa yang benar benar hilang kawalan?

Baca lanjut di mykmu.disini

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Adik sendiri pun kat cimb tak boleh kawal hingga pertelingkahan mcba dan nube tak pandai nak settle.kalau Pm lain dah lama settle.

    BalasPadam
  2. PM paling lembik dalam sejarah.......

    BalasPadam
  3. Najib, kalau anda berjiwa besar dan anak Tun Abd.Razak, toloooonglah lepaskan jawatan PM. Sedarlah kemampuan anda tidak seberapa! Berilah kepada orang yang berkemampuan memimpin supaya Malaysia boleh terus cemerlang!

    BalasPadam
  4. Stuju Bro, Stakat ini saje rezeki engkau sebagai PM, Najib ooiiii, Jawatan ni tak layak bagi lu...Bagi orang lain yg lebih berwibawa....Time up Mr Najib..

    BalasPadam