Ahad, 1 Disember 2013

Anjing Kurap Minta Maaf..!


Dasar anjing kurap..! biarpun digasak tetap dengan pendirian jahatnya, namun bila ditegur oleh tuhan politiknya maka terus sahaja anjing kurap bertukar dari garang menjilat jilat kaki tuhannya..!
Ooi menegaskan tiada siapa yang dapat mengarahkannya meminta maaf selain Karpal.
"Tiada siapa boleh suruh saya minta maaf kecuali suadara Karpal Singh! Apa yang beliau suruh, saya akan ikut.
"Saya tidak akan tarik balik ataupun minta maaf melainkan Harimau Jelutong yang suruh. Harimau Baru Jelutong akan dengar cakap Harimau Jelutong.
"Saya tidak dapat tarik balik apa yang telah saya katakan tetapi saya secara ikhlas meminta maaf jika saya telah menyakiti perasaan orang lain," kata beliau.
Ahli Parlimen Jelutong Jeff Ooi telah meminta maaf atas kenyataannya "kucing kurap" terhadap pegawai bandar raya negeri tersebut hari ini sempena konvesyen DAP negeri di Pulau Pinang.
Permohonan maaf tersebut diselebungi dengan penuh drama.
Permohonan maaf tersebut dibuat oleh beliau semasa penasihat kebangsaan Karpal Singh menggesa Ooi meminta maaf ke atas kenyataan biadap tersebut, apabila bekas penulis blog tersebut naik ke atas pentas dan mengambil mikrofon daripada pengacara majlis dan mengucapkan "saya minta maaf".
Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Cina ni memang muka tempek kulit babi mana dia tau apa2 perasaan orangramai. Karpal suruh makan taik babi pun dia kata dah makan.

    BalasPadam
  2. Si pariah nie memang lah sekor anjing OKU. Dah lah cakap pun tersekat-sekat macam buah kena cekup. Amat nyata, tidak ada ikhlas dan tak jujur dalam buat pohon maaf. Serupa anak guam disuruh untuk mengakua 'tidak bersalah' di hadapan hakim mahkamah. Mereka ini kumpulan yang tidak jujur dan penipu.

    BalasPadam
  3. Anjing kurap mimang takut dengan oku.Oku terbongkok-bongkok,anjing ingat orang nak baling pasir dekat muka dia.maka larilah anjing lintang pukang.itulah gelagat anjing kurap.

    BalasPadam
  4. BABI KURAP MASIH BANYAK BERKELIARAN !

    BalasPadam