Ahad, 1 Disember 2013

PANAS ~ Eli Telanjang Dedah Lagi..!!!


Nampaknya tak serik serik wakil rakyat telanjang si Eli ni mendedahkan sesuatu..! kali ini Eli dengan bangganya mendedahkan kemaluan Anwar Aljub pulak..!

Nampaknya memang menjadi budaya pulak yer dikalangan puak pembangkang ni dedah sana dedah sini..! itu yang PAS pun ikut tersampok mendedahkan spenda nya…!

Exco Kerajaan Negeri Elizabeth Wong hari ini mempertikaikan bantahan Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap kenaikan gaji hampir 400 peratus untuk pemimpin dan ADUN negeri itu.
 
Beliau mendedahkan bahawa Mesyuarat Kepimpinan Tertinggi PKR minggu lalu yang memerinci kenaikan imbuhan itu sebelum ia dibentangkan untuk kelulusan sidang DUN Selangor kelmarin.
 
Beliau berkata Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sendiri menyampaikan taklimat itu pada majlis berkenaan.
 
"Dalam mesyuarat 22 November itu, kita mendapati tidak ada bantahan yang diterima oleh ahli-ahli mesyuarat.
 
"Bagi saya, (kenaikan itu) agak mengejutkan tapi masih munasabah,” kata Wong yang juga Adun Bukit Lanjan kepada wartawan.
 
Beliau tidak mengupas kenapa Anwar selaku Ketua Umum PKR membantah kenaikan itu di Parlimen semalam, sungguhpun pemimpin tertinggi PKR dimaklumkan mengenainya sebelum ini. 
 
"Tujuan MB menaikkan gaji sebab kita kena tingkatkan lagi tanggungjawab dan perkhidmatan kita kepada rakyat di negeri ini dan kena pastikan semua program kebajikan dilaksanakan," kata Wong.
 
Anwar semalam menegaskan Khalid perlu memberikan penjelasan kepada Pakatan Rakyat dan masyarakat umumnya terhadap kenaikan yang begitu besar itu.

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan