Rabu, 15 Januari 2014

Apahal Dengan Wahabi Ni..!


Apahal..? Apahal nak dikecohkan dengan sambutan Maulidul Rasul? Apa yang menyebabkan Wahabi ni sembelit dengan sambutan yang diamalkan saban tahun? Apa yang menyebakan wahabi ni buasir kalau kerajaan memperuntukan wang bagi menjayakan program tahunan tersebut?

Apa wahabi ni ingat dia sorang jer ingat kepada Nabi sepanjang tahun? orang lain semua tak sealim wahabi dalam mengingati Rasullulah?

Peruntukan mana yang dipotong semata mata nak menyambut maulidul Rasul? cakap ikut sedap lutut..!

Atau wahabi ni tak senang dengan sambutan meraikan Maulidul Rasul?

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Wahabi paling jahil pun rasa lebih alim dr tuan mufti kita yg paling alim. Level level kita yg lain ni pd pandangan diaorg, worse.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bodoh kena belajar bro, soal agama bukan boleh dibuat memain. perarakan yang dibuat tu kan disusuli dengan berselawat, itu sebab hidup kena bercampur, jangan duduk dicelah kangkang, banyak sangat minum air kencing

      Padam
    2. menjadikan hari kelahiran nabi SAW sebagai sambutan besar negara, berselawat dan bermacam2 program besar keagamaan sama taraf dengan pembaziran? istighfar la 'aku'. zaman rasulullah, takkan baginda suruh umatnya menyambut 'birthday' baginda? apa yang kita buat ini adalah penghargaan dan kesyukuran kerana adanya baginda dan pengorbanan baginda kita semua dapat menjadi penganut Islam. dana mana pulak yang dipotong untuk menyambut hari keputeraan baginda SAW? dana zakat, baitulmal mana yg kena ciluk? sebenarnya banyak penulisan maza ni yg mengelirukan. bukan boleh pakai semua bulat2. maybe beliau kurang diberi perhatian selepas menjadi exmufti.

      Padam
  3. astaghfirullah ....
    sedar x apa yg anda tulis ...
    tergamak menyamakan sambutan maulidurrasul spt thaipusam...
    klu besday pasangan , anak2 kita sambut.merdeka dll termasuk.thaipusam pun nk sambut...
    malu malu malu
    aib aib aib aib...
    hari maulidurrasul x disambut....
    bertaubatlah "aku" sblm terlambat..
    sblm zulumat menyelubungi anda....

    BalasPadam