Ahad, 5 Januari 2014

Betina Ni Sebelah Gereja..!


Bukan main bersemangat lagi betina ni membela puak sesat gereja..! Nilaikan lah sendiri di pihak mana sebenarnya betina ini berdiri..!

Sekumpulan penganut Islam menyertai perhimpunan bagi menunjukkan solidariti bersama penganut Kristian di perkarangan sebuah gereja di Klang, susulan rancangan satu kumpulan NGO Islamuntuk membuat bantahan di hadapan rumah ibadat tersebut tersebut hari ini.

Turut hadir ke perhimpunan tersebut ialah anak kepada bekas perdana menteri, Datuk Marina Mahathir, yang membawa bunga sambil berdiri di hadapan gereja Our Lady of Lourdes yang sedang mengadakan satu upaca agama Kristian.

Ia berikutan ancaman NGO Solidariti Ummah Selangor yang mengumumkan untuk mengadakan bantahan di luar gereja tersebut selepas pengarang penerbitan The Herald, Lawrence Andrew membuat kenyataan menegaskan orang Kristian akan terus menggunakan kalimah Allah.

Kumpulan Solidariti Ummah Selangor bagaimanapun mengubah rancangan dan hanya berhimpun di Padang Kelab Sultan Sulaiman bersama kira-kira 100 orang peserta pagi ini, serentak dengan perhimpunan di hadapan gereja tersebut.

Baca lanjut kupasan theunspinners.disini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Betina ni dah halal darah dia untuk direjam..

    BalasPadam
  2. Kesian tun m dan tun siti hasmah.mereka ultra melayu sedangkn marina ultra liberal.tak faham siapa penasihat pm yg mahu marina sebagai ahli majlis konsultasi apatah lg dgn mujahid rawa. Hancur melayu dan islam di msia dgn pembela kristian spt mereka.

    BalasPadam
  3. Kesian Marina Mahadzir sebab tak semapt habis belajar mengenai agama Islam. Lepas tu berkahwin dengan foreigner pula..lagi jauh lah dari agama Islam. Sebenarnya dia cuba mengguna populariti ayahnya untuk menempah populariti sendiri tapi tak menjadi. Sebagai satu strategi dia tukar pendekatannya dengan cara menyokong pihak yang tidak memihak kepada UMNO atau BN. Tapi Marina tersilap langkah pendekatannya memakan diri sendiri kerana dia kena ingat yang dia adalah seorang muslim. Sebagai muslim kita ada batasan nya...TIDAK boleh berpaksikan kepada logic, common sense dan liberalism semata-mata.

    BalasPadam
  4. Dia ni dah tukar agama ke....?Ke saje cari glamer je...

    BalasPadam
  5. Semoga dh nk mampos nanti sempat la mengucap.

    BalasPadam