Isnin, 13 Januari 2014

Giliran Husam Pulak Nak Jadi Mubaligh..!

patrner in action..
Setelah melihat Mujahid mendaki graf yang tinggi disayangi oleh puak kapir, kini tibal giliran Husam pula mahu mendapatkan penghormatan dan pengiktirafan seperti mana Mujahid dapat..! Kalau Mujahid boleh mendapat tempat sebagai stokis air gereja tentunya Husam juga perlukan peranan yang sama bagi zon Timur…! tak gitu..!!!

Kedua duanya perlu mendapat naungan gereja bagi meneruskan agenda Anwar untuk mendapat tempat dan sokongan politik sempit mereka.

Tentunya Husam tak mahu ketinggalan seperti tertinggalnya dia di Kelantan, mungkin lepas ni Husam boleh diberikan tempat di luar Kelantan, Putrajaya tempohari adalah cubaan kegagalan husam yang pertama, mungkin lepas ni bakal mendapat tempat yang majoritinya puak kapir untuk memenangkan suara suara kapir..!

Kemelut berhubung penggunaan kalimah Allah di negara ini bukan isu agama sebaliknya lebih kepada masalah politik, kata Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa.
 
Katanya, walaupun ada kebimbangan berhubung persoalan akidah, kerajaan sebenarnya boleh menguatkuasakan undang-undang yang menghalang penyebaran agama bukan Islam kepada umat Islam.
 
“Dari segi kebimbangan akan mengelirukan orang agama Islam, kerajaan boleh kuatkuasakan perlembagaan untuk menghalang orang lain sebar agama mereka kepada orang Islam. 
 
“Habis cerita. Saya orang Islam bangga jika orang lain nak guna nama tuhan saya sendiri,” katanya dalam majlis minum petang di Putrajaya hari ini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Another one, joining the club, kelab cinta kristian.
    Wali Allah swt itu, bila kita melihatnya, mengingatkan kita kpd Allah swt.
    Wali siapakah pula bila kita melihatnya mengingatkan kita kpd gereja dan kristian ?
    Fikirkanlah ! jika masih boleh berfikir.

    BalasPadam