Isnin, 27 Januari 2014

HOT ~ Lobang Terbaru Anwar Terdedah..!


Nampak..! Anwar sedang main wayang..! di media massa menulis Anwar menawarkan pelan damai..! damai apa??? Semua kerosakan ini berpunca dari Anwar, kebejatan dan kebiadapan puak pembangkang sekarang ini didalangi oleh Anwar..! Damai apa???


Apa kata Anwar…

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengajak kepada permuafakatan nasional terutamanya berkaitan keharmonian agama dan kaum di negara ini.
Menawarkan 'pelan damai' kepada Barisan Nasional (BN), Anwar berkata, keadaan semasa kini mencapai kepada tahap yang boleh merosakkan perpaduan nasional identiti rakyat Malaysia.
Beliau turut menggesa ahli-ahli politik dari kedua-dua belah pihak supaya bekerjasama ke arah pembangunan negara.
Anwar Ibrahim
"Kita mesti menolak tanggapan bahawa Islam berada di bawah ancaman dan bahawa terdapat beberapa konspirasi jahat untuk menggantikan Islam sebagai agama persekutuan," katanya.
Anwar juga berkata konsensus kebangsaan perlu dilaksanakan bagi menangani isu-isu lain seperti kos sara hidup yang meningkat, rasuah dan keselamatan.
"Marilah kita membantu polis memerangi jenayah supaya kediaman kita, sekolah-sekolah dan kompleks membeli-belah menjadi lebih selamat," katanya.
Selain itu Anwar mengingatkan semua pemimpin tanpa mengira pegangan politik supaya meletakkan kepentingan nasional lebih tinggi daripada sebarang agenda politik.
"Kewajipan kepada negara adalah lebih besar daripada tugas untuk parti," katanya.

Anwar sedang cuba menjadikan dirinya hero orang Melayu..! hero orang Islam..! hari ini apabila kerajaan dilihat lemah membela nasib Melayu/Bumiputera dan Islam maka Anwar bangkit dengan nada islamik nya..!
Sedangkan kerana Anwar la puak komunis dan musuh Islam begitu berani mencabar orang melayu dan Islam..!
Isu Comango, kalimah, hak istimewa orang Melayu dan pelbagai lagi yang dinaungi dan direstui oleh Anwar..!
Sehingga kini isu pencerobohan pengganas di lahad Datu juga dikaitkan dengan usaha terancang Anwar bersama Misuari..!
Ini la manusia yang dikatakan Azizah sebagai anugerah tuhan..! anugerah untuk menimbulkan kerosakan kepada agama, bangsa dan negara..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Janganlah kita berbuat baik dengan iblis dan syaitan.Amiin.

    BalasPadam
  2. Nak national consensus, kene la terima dan isytiharkan keputusan PRU-13 yang lalu adalah sah. Setakat cakap je watpe al-juburi ooiii....

    BalasPadam
  3. Nuar Kangkang Jijik lagi terkutok tidak dapat dpisahkan dgn najis mughalazah. Ingat 16 Sep. fitnah Altantuya, 40K Banggala, Blackout, kes Liwat, Lahad Datu ini semua ada hasil dari Beliau. Dajjal tidak akan lupa benda2 jijik lagi terkutok, Benda2 harami lagi terkutok tidak dapat dipisah dari matlamat Dajjal lahanat. Janganla biarkan Nuar kangkang terus terusan dgn aktivti jijik lagi terkutok kepada Negara dan rakyat. Nuar Kangkang d anggap sebagai najis mughalazah. Biar lah penjilat2beliau meroyan naik sawan.

    BalasPadam
  4. Assalam Bro

    Tak payah cakap banyak suruh dia selesaikan kes peribadi dia dulu baru nak sibuk dengan masalah negara... Masalah negara yang ada sekarang ni pun berpunca dari dia punya perangai busuk... Siapa lepaskan anjing yang tersepit ni...kan asyik nak mengiggit aje... Yang ni tanya sama Mat Passport...

    BalasPadam
  5. bagus gak idea orang tua ni. bagaimanapun, situa ni kena buktikan dalam tempoh sebulan beliau bebas daripada memfitnah dan memburuk2kan umno dan bn. mampukah beliau? hehehehe macam lebih berat daripada pikul sebuah gunung tuuu!!!!!

    BalasPadam
  6. DULU TOLAK BULAT-BULAT, SEKARANG NAK SURUH ORANG LAIN TERIMA CADANGAN DIA PULA... ANWAR.. ANWAR...DAH KALAH TU BUAT CARA KALAH

    KUALA LUMPUR - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan "pendamaian nasional" hanya boleh dicapai sekiranya semua pihak termasuk PR menerima keputusan PRU13 lalu.

    Tambah beliau, segala bentuk himpunan yang memberikan gambaran bahawa pihak pembangkang tidak menerima keputusan PRU, 5 Mei lalu perlu dihentikan.

    "Keputusan PRU13 perlu diterima oleh semua pihak kerana ia berjalan mengikut proses yang telah ditetapkan mengikut undang-undang dan Perlembagaan Persekutuan.

    "Kalau mahu mulakan proses pilihan raya yang bersih atau meneruskan "pendamaian nasional" perlu terima keputusan PRU13 dahulu.

    "Apa keputusan yang dibuat mahkamah kita perlu terima, baru boleh menubuhkan pendamaian nasional," katanya pada sidang Dewan Rakyat sesi pertama bagi penggal 2013-2018, di sini, hari ini.

    Najib berkata demikian ketika menjawab Ahli Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang yang mengutarakan soalan kepadanya mengenai usaha, kejayaan dan halangan terhadap "pendamaian nasional" sejak PRU13, awal bulan lalu.

    Sebelum ini, Najib telah menyatakan selepas PRU13 akan melaksanakan "pendamaian nasional".

    Mengulas lanjut, Najib yang juga Ahli Parlimen Pekan itu berkata, kerajaan bersifat terbuka dan melalui "pendamaian nasional" semua pihak boleh berbincang mengenai pelbagai perkara.

    "Pokonya perlu terima keputusan PRU13.

    "Kerajaan bersifat terbuka dan parti-parti politik daripada pembangkang dan kerajaan boleh berbincang supaya negara lebih berjaya, tentukan masa depan yang terbaik," tambahnya.

    BalasPadam
  7. abih le ajib di liwat dek nuar...

    BalasPadam
  8. Udah2 lah tu nuar....dah tua ni. Nuar,ada tk gambar projek dgn amoi lain?asyik2 gambar amoi yg sama je...amoi yg tergaru garu tu la boring....

    BalasPadam