Jumaat, 31 Januari 2014

HOT ~ Rahsia Cina Komunis Dalam PRK Kajang


Cina komunis akan sanggup dan tergamak melakukan apa jua..! biar menjadi hamba..! biar menjadi pencacai..! hakikat dihujung nya nanti ialah kesepakatan antara mereka ialah mereka juga yang bergelar tuan..! mereka lah juga yang bergelar tokey..!

Biar tokey tong taik..! tokey babi..! tokey nombor..! tapi semuanya adalah tokey..! tokey maknanya tuan punya atau pemegang duit..! pemegang duit ialah pemegang kuasa..!

Hari ini sekali lagi cina komunis membuktikan kepada kita umat Melayu bahawa dia rela kehilangan kerusi..! rela kehilangan kuasa..! asal sahaja Melayu dapat dilagakan..! Melayu dapat dihurharakan..! kerana Melayu kucar kacir maka cina komunis juga la yang akan menikmati labanya..!

Cina komunis tahu..asal sahaja ada Melayu yang sedia menjadi lembu..! asal sahaja ada Melayu yang bernafsu..! asal sahaja ada Melayu yang rela menjadi babu…! Maka cina komunis akan bersedia melakukan apa sahaja yang perlu..!

Melayu mabuk akan terus dijulang..! cina komunis juga yang akhirnya meraih menang..!

SPRM sepatutnya tak payah diajar dan disuruh dalam membuka kertas siasatan keatas sekor cina komunis ni..! siasat dan siasat hingga ke lobang cacing..! tentu akan terjumpa bau bau hancing..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Rafi** f*** sial jahanam keparat homo.

    Menjelaskan kepada Yong Yen Nie, akhbar Straits Times Singapura semalam, 30/01/2014, Khamis:

    1. Peliwat kroni Parti kencingkan rakyat mahu menguatkan parti kencing mereka. Pemimpin yang berlagak seram bagi untuk menyelesaikan masa’alah dalaman mereka. Kalau tidak, Selangor akan jatuh ketangan BN.

    2. Menuduh Umno berancang merampas Selangor dengan menyemarakkan semangat perkauman dan percanggahan kebebasan berugama di negeri Selangor. Ini mengakibatkan perpecahan Umno yang mahu berjaya menurunkan PM DS Najib.

    3. Menuduh Tun Mahathir Mohamad dan pehak penyokong.

    4. Parti kencingkan rakyat Selangor memerlukan pendekatan yang kuat menyelesaikan masa’alah air yang bergaduh dengan kerajaan persekutuan tentang penguasaan air.

    5. Tambah penganalisa DAPigs dari Pulau Pinang, katanya pemimpin peliwat kroni pkr mesti ada sumber untuk mengawal pergaduhan dalam parti apa tah lagi memerintah Selangor. Pemimpin peliwat kroni pkr mesti jadi pemimpin negeri untuk menaikkan kedudukan politik nya sebagai Perdana Menteri Malaysia.

    Bukankah ini semua dirancangkan terlebih dahulu sebelum Lee CC letak jawatan di Kajang?

    Rancangan rakus penipuan semua makhluk celaka jahanam parti kencingkan rakyat dan DAPigs. Sabotaj rahsia manusia yang berkepala syaitan iblis di seluruh siapa tak kenal ?

    Cuma PAShit saja yang buta dan bodoh. Hadi awang berkepala hotak taik anjing.

    BalasPadam
  2. 1. Sudah tentu pemimpin peliwat parti kencingkan rakyat ada bayar pampasan kepada adun Kajang cinabeng Lee Chin Cheh yang gajinya RM 11,250 sebulan dibandingkan dengan gaji Menteri Besar RM 29, 250 sebulan.

    2. Lee Chin Cheh meletak jawatan kejut hanya berita yang disebarkan sahaja. Perancangan sudah tentu di buat lebih masa dari itu. Ini semua sudah dirancang oleh pemimpin peliwat pkr kerana si pengkhianat negara ini gagal beberapa kali untuk jadi Perdana Menteri Malaysia.

    3. Sudah tentu apabila si pengkhianat Negara ini dapat jadi MB Selangor, ini merupakan keparat pemimpin homo sudah jejak ketangga ke atas untuk merebut kuasa jadi PM Malaysia pada PRU 14 nanti. Terlalu jahat langkah-langkah penipuan dilakukan oleh bapak homo pkr ini.

    Umno mesti cari penyiasatan jika rasuah berlaku antara kedua pemimpin penjahat ini. Pemimpin bapak homo pkr ini selalu melepaskan tuduhan Umno makan rasuah dalam media di Singapura dan lain luar Negara.

    BalasPadam
  3. agak2 berapa banyak la apek tu dapat selepas meletakkan jawatan tu ye?

    BalasPadam
  4. Cina kopet tu dapat Anu War tu le.....

    BalasPadam