Ahad, 12 Januari 2014

Masa Membalas Serangan…!


Umat Islam negara ni begitu toleran dan bertolak ansur dengan setiap bangsa dan agama mereka yang hanyut datang negara ini dahulu..! kesannya semakin lama nampaknya kita beransur dan semakin ditolak..! Puak biadap dan kurang ajar tidak akan sesekali senang melihat kesenangan yang umat Islam dan Bangsa Melayu miliki selama ini..!

Ini negara kita..! nenek moyang bangunkan dengan darah dan nyawa..! Datuk nenek memerah keringat, membanting tulang menyediakan asas bagi kehidupan kita..! Mak bapak bersusah payah menyara dan membesarkan kita agar menjadi manusia berguna..! Kini giliran kita untuk mempertahankanya..!

Ini tuntutan..! ini Jihad..! Ini perjuangan kita..! Komunis DAPig dan pelampau kristian semakin galak dan biadap menjengkal muka kita..!


Disini aku sertakan komen serangan sahabat sahabat sebangsa dan seagama yang bila bila masa bersedia menumpahkan segala galanya…!

Marilah kita menyerang pula:

.Tuhan ugama Kistian adalah tuhan yg' kekurangan dan tidak sempurna',kerana ketiadaan nama,sehingga sanggup meminjam nama tuhan ugama lain.Apa guna peluk ugama Kristian,kalau nama tuhan pun boleh main pinjam-pinjam je,nampaknya ugama Kristian ni ugama boleh pinda-pinda ikut suka.Boleh ke masuk syurga ke ugama macam ni?.Patut le dalam al Quraan banyak menempelak penganut dan pendita ugama Nasrani dan Majusi ni.
Tanpa Nama 12:29 ptg dah mula, aku tambah la,
Tuhan yg ada anak tu, anak die sorang je ke ?
Anak tuhan tu nanti, bila dah besar nanti jadi apa ye ?
Tuhan tu nanti tua ke ?
Adakah tuhan yg jadi bapak tu akan mati mk perlukan anak sbg waris ?
Tuhan tu, tak de nama ke, sampaikan manusia yg kena bg nama pd die ?
Tuhan anak tu dulu, sebelum sepakat mrk sekitar tahun 300+ M mengatakan anak tuhan, bukan anak tuhan ke ? Manusia ke yg decide siapa tuhan siapa bukan tuhan ?
Its all man made and assumptions.
Aku terkejut di masjid tasik gelugor bila mujahid berkhutbah jumaah dengan menyatakan perbezaan antara shiah dan sunnah waljamaah adalah sangat kecil.....nyata masjid inidikuasai oleh puak syiah....apa maksud perbezaan yang sangat kecil...nikah mutaah..mengkafirkan sahabat dan isteri nabi adakah perbezaan yang kecil???sudah nyata shiah bersekutu dengan kristian dan yahudi untuk memusuhi ahli sunnah..mengkafir orang lain..sembelihan orang lain haram dan bersentuhan kulit najis itulah syiah yang memusuhi agama islam..fakta sejarah sejak dizaman khalifah
Jangan salahkan kami..tapi cari punca kepada kenyataan ini diterbitkan..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Yang membangunkan Malaysia ialah British, Cina dengan India yg kerja dilombong dan estate. Yang membina bangunan adalah Indon. Yang Melayu itu buat apo, curi ayam ke??? Sepatutnya Cina jadi Bumiputra sebab dah 500 thn mrk dah landing, sejarah Siam adalah sebelum Melayu, sejarah India di Malaysia adalah dari dinasti Chulan, Sebab setelah Mahasewel datang, dia tukak sejarah untuk kemewahan kroni, bab itulah keadaan jadi begini.

    BalasPadam
  2. Jgn lupa cina dan india adalah bangsa pendatang walaupun dah bertapak lama di tanah melayu. Kaum asal di tanah melayu adalah bangsa proto melayu yg skrg ni adalah org asli di sini.Cubalah pergi ke negara China dan India dan terus declare Melayu adalah kaum asal disana beserta segala fakta2,silap2 kepala bercerai dr badan dan begitu jugalah di malaysia yg mana pendatang tetap pendatang cuma jgn smpi di panggil pendatang haram.

    BalasPadam