Ahad, 12 Januari 2014

Mujahid Nak Jadi Stokis Air Gereja Untuk Ahli PAS..!


Dah jauh sangat sesat dia ni..! rosak lagi merosakkan..! takde ke ularmak@ular dalam semak hamPAS yang boleh betul kan beruk sekor ni? Akidah dibuat main main..!

Dah berapa tong Mujahid minum air gereja tu? hujah Mujahid ni seakan akan dia sendiri minum dan mempunyai stok air gereja tu dirumah…! Jangan lepas ni Mujahid kata air ni setanding dengan air Zam Zam sudah ler..! tapi tak mustahil beb..!

Bukan kah meminum air gereja itu simbolik kepada penerimaan peminumnya kepada ajaran sesat gereja..! bukan kah air gereja itu dianggap suci dikalangan penganut kristian..! kenapa umat Islam mahu membenarkannya..! 

Kita umat Islam jangan kata nak minum air tu, jangan kata nak masuk gereja malah nak tengok gereja pun kalau boleh kita elakkan..! 

Itu yang diajar oleh tok guru kita la..! 

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tanggapan bahawa seorang Muslim akan menjadi Kristian jika terkena 'holy water' (air suci penganut Kristian) atau menjejakkan kaki ke dalam gereja adalah karut, kata Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr Mujahid Yusof Rawa.

"Tidak wujud langsung pergi ke gereja tiba-tiba jadi Kristian. Ini adalah karut.

"Ada yang kata kalau orang Kristian bagi 'holy water' - sekali minum, 'habis'.

"Kita mungkin ketawa, tetapi cuba fikir kembali berapa ramai di luar sana mempercayainya?" katanya dalam satu forum di ibu negara semalam.

Beliau bercakap kepada kira-kira 150 orang yang terdiri daripada penganut pelbagai agama di forum "Polemik 'Allah' dan rampasan Bible: Antara undang-undang dan sensitiviti agama, anjuran Dewan Pemuda PAS Lembah Pantai.

Mujahid yang merupakan ketua biro perpaduan nasional PAS berkata kerisauan yang sama turut wujud di kalangan orang Islam terhadap penggunaan kalimah 'Allah' oleh penganut Kristian.

7 ulasan:

  1. kahkahkah! punohhh punohhh! Geli aku tengok jadoh tu..islam syiah kot? sebab org syiah becakap pelawok tu adalah kemestian.

    BalasPadam
  2. Hanya syiah yang terima kristian sebagai sekutu....fakta syiah ...mereka hendak menghakis dan menghapuskan akidah ahli sunnah.....fakta syiahmemusuhi ahli sunnah

    BalasPadam
  3. Mulanya sokong Kalimah Allah disyirikkan, ni dah masuk holy water pulak, pas ni tah apa lg la. Kan ke holy water tu minuman keagamaan dan utk upacara keagamaan. Walau pun tak jadi kristian, klu sengaja, ikut upacara agama mrk pulak, rosak akidah.
    Suka sgt la kafir kafir tu. Tu la dia, kerana nak redha manusia, undi dan kuasa, dendam pulak sesama Islam, kafir pun dibela, disokong, kebebasan beragama konon. Mrk punya agama hang buat sibuk bakpa.

    BalasPadam
  4. Marilah kita menyerang pula:

    .Tuhan ugama Kistian adalah tuhan yg' kekurangan dan tidak sempurna',kerana ketiadaan nama,sehingga sanggup meminjam nama tuhan ugama lain.Apa guna peluk ugama Kristian,kalau nama tuhan pun boleh main pinjam-pinjam je,nampaknya ugama Kristian ni ugama boleh pinda-pinda ikut suka.Boleh ke masuk syurga ke ugama macam ni?.Patut le dalam al Quraan banyak menempelak penganut dan pendita ugama Nasrani dan Majusi ni.

    BalasPadam
  5. Aku terkejut di masjid tasik gelugor bila mujahid berkhutbah jumaah dengan menyatakan perbezaan antara shiah dan sunnah waljamaah adalah sangat kecil.....nyata masjid inidikuasai oleh puak syiah....apa maksud perbezaan yang sangat kecil...nikah mutaah..mengkafirkan sahabat dan isteri nabi adakah perbezaan yang kecil???sudah nyata shiah bersekutu dengan kristian dan yahudi untuk memusuhi ahli sunnah..mengkafir orang lain..sembelihan orang lain haram dan bersentuhan kulit najis itulah syiah yang memusuhi agama islam..fakta sejarah sejak dizaman khalifah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanya DR Harun Din,Nik Aziz dan hj Hadi, ape citer Mujahid ni,ok ke tidak dari sudut akidah,jangan dia pandai hentam TunMahahtir je bila soal akidah,org sendiri dia buat dek je.

      Padam
  6. Tanpa Nama 12:29 ptg dah mula, aku tambah la,
    Tuhan yg ada anak tu, anak die sorang je ke ?
    Anak tuhan tu nanti, bila dah besar nanti jadi apa ye ?
    Tuhan tu nanti tua ke ?
    Adakah tuhan yg jadi bapak tu akan mati mk perlukan anak sbg waris ?
    Tuhan tu, tak de nama ke, sampaikan manusia yg kena bg nama pd die ?
    Tuhan anak tu dulu, sebelum sepakat mrk sekitar tahun 300+ M mengatakan anak tuhan, bukan anak tuhan ke ? Manusia ke yg decide siapa tuhan siapa bukan tuhan ?
    Its all man made and assumptions.

    BalasPadam