Khamis, 30 Januari 2014

PAS Tetap Menjadi Hamba Sahya Yang Taat..!


Timbalan Presiden PAS Ahmad Sabu tetap berkeras dengan tegas mengatakan bahawa  PAS tetap mahu menjadi hamba sahya yang taat..! hamba abdi yang suci..! kuli batak yang akan tetap mempertahankan tuhan politiknya walaupun sampai ke pintu neraka..!

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata parti itu tidak akan memboikot kempen Pakatan Rakyat dalam pilihan raya kecil (PRK) DUN Kajang.

Beliau menegaskan demikian walaupun mengakui pandangan keras PAS Selangor dan Dewan Pemudanya semalam, yang mengkritik tindakan PKR mengosongkan kerusi tersebut untuk memberi laluan kepada PRK.

Bercakap dalam satu sidang akhbar bersama dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini, Mohamad berkata PAS tidak akan memboikot PRK tersebut dan akan menyokong PKR.

Anwar yang juga ketua umum PKR akan dicalonkan bertanding kerusi DUN Kajang berikutan peletakan jawatan mengejutkan penyandangnya,  Lee Chin Cheh dua hari lepas.

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Aku kalau tengok Mat Sabu & pemimpin2 PAS yang lain tak ubah macam lembu, langsung tak ada kualiti jadi pemimpin, politik punya pasal, tak apalah jadi pencacai DAP & PKR, janji masyuuuukkkk....

    BalasPadam
  2. Kaki betina jd pemimpin utama PAS.. nk elok mcm mana..
    akhlak pun kotor.. mulut jahat.. hati busuk.. lepas tu nk ganti UMNO?
    nk ajar UMNO?
    sbb tu Allah tak izin berpuluh tahun mreka bertanding utk menguasai Pusat.. alamatnya dgn perqangai serupa binatang ini.. apa akan terjadi dgn negara?

    Belum perintah tp aksi penjahanam..mian politik maha kotor mcm ni sudah jd biasa.. rakyat yg masih bodoh akan terpesona.. yg cerdik akan geram!

    tp ada sekor tua kutuk bekas MB kelantan tu..dh uzur pun mulut masih jahat.. membela org2 jahat spt Nuar.. itulah.. xsedar diri wpun dh tua kutuk!

    BalasPadam
  3. Lantak pi ...apa nak jadi kat selangor... kita lihat sejauh mana pas sanggup dikudakan. Biar hebat mereka berdemo.... mereka sebenanya lemah ...pahit utk di telan...itulah kenyataan... kegoaan mereka akan binasakan mereka.

    BalasPadam
  4. PAS memang bodo......pengikut PAS lagi la bodo.....siang malam kena jilat jubur DAPigs & Jubur Gay tua tu.....dah memang standard PAS.....tetap rela menjadi penjilat JUBOR dubur DAPigs & Gay tua....

    BalasPadam
  5. Orang bijaksana itu adalah kalangan orang sentiasa ingat mati. Kalau tak ingat mati tu memang sedaplah meramput tak tentu hala kan..kan.

    BalasPadam